Vad fick dig att le idag?

2800280 Du kan få anställning på mitt förra jobb som "glidsamordnare", vad sägs om det ? Samtidigt hjälpa landstinget att spara pengar fast är ytterst tveksam om tjejerna vill ha IN något i den sitsen de befinner sig i just då.
Säger som du...Prova ! :tungan
Tihi, du sa "in i sitsen". Jag är inte så knusslig, bara fingrarna kommer nånvart här i livet.

Markus roliga PM fick mig att le idag. Så jävla bra. :D

Jag ler åt mig själv just nu :D

Sitter o tittar på när målarfärg torkar....jo det är sant.
Jag håller på och målar om i köket.....nattskift är enda chansen man får vara ifred.....:rolleyes:

Så,så kul har jag....men det blir bra när det är färdigt :tummenupp

//Lillan

Jag ler åt mig själv just nu :D

Sitter o tittar på när målarfärg torkar....jo det är sant.
Jag håller på och målar om i köket.....nattskift är enda chansen man får vara ifred.....:rolleyes:

Så,så kul har jag....men det blir bra när det är färdigt :tummenupp

//Lillan

K..N..Ä..osv :D ..

Vi karlskogingar vet hur man roar sig...

Jag log, smilade, vansinnesskrattade och gjorde happy dance när jag insåg att lapplisan som jag såg på vägen in i garaget inte hade hunnit till min bil som hade stått där i 20 minuter över betald tid. Hon var fem bilar bort när jag sprang fram till min bil som en idiot och slirade ut på två röda.
Yäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh :yoparty

:rolleyes:

Last edited by a moderator:
Jag blev glad när jag hittade den här bilden från i lördags :D

Bifogat

• DSC00136.JPG
    DSC00136.JPG
    56.9 KB · Visningar: 103
Jag log, smilade, vansinnesskrattade och gjorde happy dance när jag insåg att lapplisan som jag såg på vägen in i garaget inte hade hunnit till min bil som hade stått där i 20 minuter över betald tid. Hon var fem bilar bort när jag sprang fram till min bil som en idiot och slirade ut på två röda.
Yäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh :yoparty

:rolleyes:

Vilken amatörlisa. :huvet

Får ta ett möte med kollegorna om hur man blir mer effektiv och arbetar snabbare.... :huvet :huvet

Jag ler varje gång mina vänner skjutsar mej runt hela stan, för att jag inte har tillskansat mej ett körkort för fordon som är bekvämt att använda vintertid. Jag ler oxå för att jag har dragit in ännu en polare i mitt spindelnät av taxiverksamhet.

Sen kan man ju inget annat än att le åt Mchummer... Hammer time!:banana :wiggle :rock

/Carin

Jag köpte Kneehighs till en kitty idag.

Dom får mig att le :)

Jag va osäker på om jag skulle kombinera dom med "see through-panties" eller "My Little Pony-panties". Det fick bli båda :)

Bifogat

• Kneehighs.jpg
    Kneehighs.jpg
    12.3 KB · Visningar: 88
2801825 Jag köpte Kneehighs till en kitty idag.

Jag va osäker på om jag skulle kombinera dom med "see through-panties" eller "My Little Pony-panties". Det fick bli båda :)
Din ångest när du inser att du aldrig får uppleva dom live kommer att få mig att le, men bara inombords. Jag är ju inte hur elak som helst.

Jag köpte Kneehighs till en kitty idag.

:dreggel Vart hittar man dessa på nätet? Får man dem hem i ett brunt anonymt paket? De där "my little pony-panties", finns de i större storlekar också? Fan, jag måste ha såna :brinnerup

Jag log när jag var på gymmet o svettades som en gris..det var länge sen och VERKLIGEN på tiden!!

Sedan log jag på vägen hem för då åkte halva armens motorcyklar förbi mig när jag stog som en byfåne vid vägkanten och sken som en sol.

Och sen log jag IGEN (:O) när jag pratade med Pallas Athena för hon är en liten gullunge..fast jag slutade le när jag såg på mobilen efteråt att vi pratade i 45 minuter :gnissla..och jag ringde upp :D

Artikeln i lokaltidningen om vår spelning i lördags:

Fifan vad kul!

Bifogat

• EP-klara.jpg
    EP-klara.jpg
    82.1 KB · Visningar: 99
Last edited:
Björn.e´s inlägg i rookie-vm-tråden fick mig inte bara att le utan att skratta högt för mig själv, konstiga blickar jag fick av hunden..:D

(skvallra inte för min penguin bara..:gnissla )

Imorse när en söt tjej väckte mig med frukost på sängen. Så enkelt men otroligt uppskattat! :)

Åfan var det inte nyss det inte lirade så bra med kärleken? :)

Själv så ler jag som fan åt detta klipp: http://www.youtube.com/watch?v=P1JtdH1Eia8 :hihi

hehe. Bra å bra. Det handlar om jag inte fattar hur fruntimmer funkar och att börja bete sig helt galet (imho) innan klockan ens slagit åtta på morgonen resulterar i att jag blir ilsk :gnissla

Sansade mig under dagen och diskuterade det hela med tjejen ifråga. Misstolkningar är enkla att göra, speciellt när tjejer verkar prata ett annat språk. :rolleyes:

Back