Vad fick dig att le idag?

Jag skall bara hämta min manliga sjuksköterske elev..han behöver lära sig just detta aspekten av sjuksköterskeyrket..det är okej att han utför tvätten va?
Njaaaaeee,okej då.Bara han inte kör igång nån underredsspolning eller liknande.:) Vitsen va ju att få den tvättad av ett riktigt proffs som du.Amatörtvätt utför jag ju själv varenda dag.Skulle va kul o få se den glänsa riktigt ordentligt,o få busken ansad o krullad med locktång o hela kittet lixom.:gnissla :D

Njaaaaeee,okej då.Bara han inte kör igång nån underredsspolning eller liknande.:) Vitsen va ju att få den tvättad av ett riktigt proffs som du.Amatörtvätt utför jag ju själv varenda dag.Skulle va kul o få se den glänsa riktigt ordentligt,o få busken ansad o krullad med locktång o hela kittet lixom.:gnissla :D

Du kan få den lasrad :brynad

Do it..intimlaser står på prislistan :)
Fast bleka får du göra själv :hihi
Ha ha ha,du e kul du gumman.Bäst man lägger av spammandet nu så man inte blir bannad.Nu har iaf jag fått le lite idag igen.Tackar man för.:pannkyss

Försöker du ta udden av ditt inlägg genom att blanda in mig? Jag har inte sågat Mrs Laphrogogogiangi eller hennes förhållande. I alla fall inte nyligen. :3freak

Men nej, jag tror inte heller på evig lycka. Dessutom är det tokigt mycket roligare att vara sur och bitter än att vara naivt golden retriever-lycklig.

To have ups you gotta have downs. Yin och yang, och den skiten va.

För att vara lite on topic så får min feta fetaudi mig att le. Jag tvättade den, och den är RÖD! Otroligt. Det hade jag nästan glömt.

Har haft min del av downs och därför är det extra mysigt och roligt för min del att jag faktiskt får le ibland. Att ständigt gå runt och vara sur och bitter är inte speciellt bra för någon, inte ens för dig Mattias.
Dessutom vill jag inte vara lycklig med en golden retriever :D

De som fick mig att le idag är att jag fick jobbet jag sökt i Bålsta. Såå skönt att ha nära till jobbet, så man förhoppningsvis kan cykla dit och spara in bensinpengar. Hoppas jag klarar av stressen som det ökade ansvaret medför bara..:gnissla

De som fick mig att le idag är att jag fick jobbet jag sökt i Bålsta. Såå skönt att ha nära till jobbet, så man förhoppningsvis kan cykla dit och spara in bensinpengar. Hoppas jag klarar av stressen som det ökade ansvaret medför bara..:gnissla

Jag tror på dig..stenhårt :krama..grattis fressten

Last edited by a moderator:
Mattias vann 10.000 på en trisslott igår! Jag är superglad för din skull gubben! :kiss

(Han snodde min tjej den djäveln, jag ska trycka ner pengarna i halsen på han så han kvävs!) :mad:

Håbo-Tible -> Bålsta med cykel? Det är starkt! :)

Mattias vann 10.000 på en trisslott igår! Jag är superglad för din skull gubben! :kiss

(Han snodde min tjej den djäveln, jag ska trycka ner pengarna i halsen på han så han kvävs!) :mad:

Men å andra sidan, om tjejen valde Mattias så kan det knappast ha varit en förlust? Vem vill ha en fet och halvblind brud liksom?

Jag log nyss när jag svarade på ett idiotiskt mail då en kille försökte pruta 10k på min raptor. När jag då kunde svara med att den blev såld efter ca 18 timmar ute på annons för det begärda priset så log jag litegrann. Sen log jag ännu mer när jag läste ett liknande mail fast angående en bil där en "mr Leifi" försökte pruta liknande och sedan började hota med att skrota både mig och bilen i samma veva när jag bad honom att gå någon annanstans :D Svenskjävel blir man inte kallad varje dag :yoparty

Tenacious D filmen...skrattade mig harmynt o headbangade till djävulens riff..Gillar du rock eller Jack Black eller bara vill skratta..GÅ O SE DEN.:D :tummenupp

Måste hålla med sjuksköterskan, den är riktigt grym! JB är ett geni i allt han gör och hans polare Kyle är übergrym på guran.
OBS: Måste ses med grymt ljudsystem :yoparty
*Nu vill jag ju slå på den igen och skippa jobbet imorrn*

Måste hålla med sjuksköterskan, den är riktigt grym! JB är ett geni i allt han gör och hans polare Kyle är übergrym på guran.
OBS: Måste ses med grymt ljudsystem :yoparty
*Nu vill jag ju slå på den igen och skippa jobbet imorrn*

grymt ljudsystem är ESSENTIELLT för alla filmer (därför kollar jag aldrig på film hemma hos mig :()

Tenacious D filmen...skrattade mig harmynt o headbangade till djävulens riff..Gillar du rock eller Jack Black eller bara vill skratta..GÅ O SE DEN.:D :tummenupp

KLOCKREN film! Soundtracket fick nytt liv efter filmen..
Och vem kunde gissa sig till att David Grohl spelade satan!
Angående det här med att le, kan bli svårt.. Är inte vaken än.

:backontop my bad

Satte ut en annons på en bil igår. Fick ett mail idag av en som tyckte det var den bästa annons han sett på Blocket :va Fick beröm för snygga bilder och bra skriven annons.

Något udda men jag bara tackade och tog emot :)

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden