Vad fick dig att le idag?

Att jag ringde BBB och ville avsluta mitt viasatpaket (fast jag fick inte det för jag var bunden och DET fick mig inte att le, trodde man kunde köpa sig loss). Men jag fick iaf ett fast pris på alla mina tjänster som är 200 kr lägre än det jag betalar idag. Lite bättre iaf :)

Åt en idiot på Bauhaus-parkeringen idag.
Jag kläckte ur mig att det var en jääävligt smart parkering han fick till när han ställde sig precis utanför porten, på ett övergångsställe. Han kollade litegrann på marken och sa "jaså, tycker du?" :mad:
Som tur var så satte han sig i bilen igen och flyttade den när jag kollade lite extra på honom innan jag gick vidare. Då log jag, men inte han.

Fick hem ett paket från Inreda i tisdags. Visade sig att ett smycke hade en liten skada, skickade iväg ett email och fick svar mycket snabbt. De skickade genast ett nytt och med det ett frankerat returkuvert att skicka det defekta smycket i. Fick således ett nytt mindre än en vecka efter att det upptäcktes. Lönar sig att värna om kunderna, kommer inte sluta handla där :)

Att en broder i klubben köpte sig en VFR 800 Vtec fick mig att le idag!:tummenupp Snart har vi båda uppkörning, och sen jävlar!:)

Egentligen redan igår men jag ler fortfarande...
Min nya feleton... Tjohoooo...
Namnet innehåller ett i och sedan kommer Phone... Hihi...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul