Vad fick dig att le idag?

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Provkörde en Toyota Prius nyss. Det tyckte jag var kul :)
 

Håkan och Madde

Guest
En helt underbar tur med hojen, och godavänner. vad mer kan man önska;-) solen sken vägen torr. UNDERBART
 

vixi

Vixi
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Skogen
Hoj
Gsxr 750
Detta fick mig att le idag!

Va på utflykt till Falkenberg idag och kollade racet. Det fick mig att le:) Fick njuta av både väder o ljudet.... Gott gott..
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Att få se Nori Haga ta en dubbelseger på Vallelunga och att han snuvade Troy Bayliss & framförallt Ducati på mästerskapstiteln.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Gaaaah..jag pratade med sekreteraren på mormors avdelning ochbad henne ge mormorn ett meddelande att jag saknar henne och kommer dit senare. Så avslutade jag som jag brukar med familj o vänner och sade ok tack puss...sen började jag asgarva för jag skämdes ihjäl och lade på :gnissla :rolleyes:
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Kul, är själv rätt sugen på en Prius..
Känns den som en "vanlig" bil, går det att klara 0,5lit/mil?

Nu körde jag den bara 2,5mil, men enligt färddatorn låg snittet på 0,49, en hyrbil av årets modell som gått 900mil, så det borde väl gå.

Verkade som den laddade batterier vid motorbroms = coolt. Det var väldigt avstressande att köra, man ville liksom få till en låg bränsleförbrukning. Sen att man startar den med startknapp är ju också ballt. Om man stannar till med motorn på så blir den helt tyst. Sen när man ska iväg så är det bara att gasa = skitcoolt :)

I övrigt kändes den som en vanligt bil, automatlådan och växlandet mellan elmotor och förbränningsmotorn märktes knappt.
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Nu körde jag den bara 2,5mil, men enligt färddatorn låg snittet på 0,49, en hyrbil av årets modell som gått 900mil, så det borde väl gå.

Verkade som den laddade batterier vid motorbroms = coolt. Det var väldigt avstressande att köra, man ville liksom få till en låg bränsleförbrukning. Sen att man startar den med startknapp är ju också ballt. Om man stannar till med motorn på så blir den helt tyst. Sen när man ska iväg så är det bara att gasa = skitcoolt :)

I övrigt kändes den som en vanligt bil, automatlådan och växlandet mellan elmotor och förbränningsmotorn märktes knappt.
Får väl ta och boka en provkörning.. Planerar att byta bil om något år och hybridtekniken tilltalar mig..
Tycker dessutom den är rätt snygg..

Kul att du verkar gilla bilen :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top