Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*

Då ler man och sen inser man att Allsång är jäkligt kul i en bil om natten

Mitra och jag ska vinna Körslaget och vi vet vilket välgörande ända mål vi skänker pengarna till också

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man kan inte annat än le när man har väckt samma stackars människa 3 mornar i rad med otroligt logiska sms. Och får tillbaka "Det gör intet, hade inte svarat om jag inte hade velat smsa
![]()
Då ler man och sen inser man att Allsång är jäkligt kul i en bil om natten![]()
![]()
Mitra och jag ska vinna Körslaget och vi vet vilket välgörande ända mål vi skänker pengarna till ocksåTill Kakans och Mitras hojfonder
![]()
![]()
Man kan inte annat än le när man har väckt samma stackars människa 3 mornar i rad med otroligt logiska sms. Och får tillbaka "Det gör inget, hade inte svarat om jag inte hade velat smsa
![]()
Då ler man och sen inser man att Allsång är jäkligt kul i en bil om natten![]()
![]()
Mitra och jag ska vinna Körslaget och vi vet vilket välgörande ända mål vi skänker pengarna till ocksåTill Kakans och Mitras hojfonder
![]()
![]()
app app! Skänk lite till chokladmonstret också så hon kan fylla på förrådet lite till![]()
Var det någon som sa choklad![]()
Åh jag har en chokladkompis!! Så trevligt![]()
Finns det någon som inte gillar choklad![]()
Alldeles för många enligt mig, dvs mer choklad över till oss andraFinns det någon som inte gillar choklad![]()
Näää absolut inte!
Fick ett samtal från en skattskyldig som har "förföljt" mig nu i 3 taxeringar, han är riktigt trevlig och rolig att prata med!
Han gratulerade till att Brynäs fick förnyat kontrakt till ES nästa år.
Alldeles för många enligt mig, dvs mer choklad över till oss andra![]()
Jag slutar på den här sugiga arbetsplatsen. Det är stort.
Fick äntligen, efter många samtal, en tid hos ortopeden. Iof inte förrän om en månad men nu har man iaf ett datum.![]()
Har ni inte privat sjukvård? Var inte du lyxhustru?
Kan ju upplysa herrn om att privata sjukhus har också ganska långa köer här i Uppsala....![]()
Lågbudgetförsäkring alltså.
app app! Skänk lite till chokladmonstret också så hon kan fylla på förrådet lite till![]()
Nu bor vi ju inte i USA så det fungerar inte riktigt så. Försäkringar har väl inte så mycket med vårdköerna att göra?De reglerar ju skador och betalar inte privat vård. Eller har jag fel??
![]()
Finns det inga tider så är det ju så helt enkelt vare sig det är privat sjukhus eller inte. Man kan ju inte boka en tid som inte finns.
Men nu har jag iaf fått en tid och dina "jätteroliga" inlägg kan inte få mig på sämre humör ändå...![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |