Vad fick dig att le idag?

Gick mest och mös hela dagen igår, sommaren är på G - solen värmde gott, man märkte att alla kände samma-lika och det var ett dämpat, lätt avstannat Västerås centrum man traskade genom igår förmiddag.
Onormalt tyst, fågelkvitter och för en gångs skull inte halv orkan från Mälaren, så värmen från solen gjorde sitt.

Svårt att hålla tillbaka glädjen som bubblar upp då..

/J

Jag log när jag fick MVG på ett prov på moms, marginal och pålägg :tummenupp :yoparty

Jag log idag...fortfarande faktiskt för jag åt en sån god lunch. En rejäl tallrik med pasta och lax och vitvinsås och sen slank det ner några pannkakor med hallonsylt efteråt. Är sååå mätt och glad.!! :)

Tackar...tackar!!

Första mc-turen

Tog första mc-turen för i år till jobbet.
Har bara kört mc:n från säljaren och hem i höstas i regn, mörker och kyla. Och den gången var första gången efter uppkörningen i september.

Satan vilken känsla det var. Och vad hård man känner sig i ett svarta skinnkläder :yoparty

Efter att ha varit borta från ett speciellt gym återvände jag idag för ett spinningpass och det var min favoritinstruktör alla katagorier som höll i det - Roffe!!

Jag log när jag var borta i verkstaden hos "Buspojke" (på SH) och krängde på ett nytt bakdäck alldeles själv :tummenupp Andra däckkrängningen i mitt liv, fast framdäcket fick Buspojke hjälpa mig med :) 15 mil gammla Pilot Power (orginal från en r6) för 2000 spänn :yoparty den prislappen fick mig att le lite också :) :tummenupp

Hoppas bara inte framdäcket är ett av dessa?
http://www.bike.se/content/1957/

Min underbara jogging/promenad igår i ett naturresevats område en bit från där jag bor. Som dessutom gav träningsvärk. Vädret var helt underbart och småspringa upp för en brant klippa för att sen stå och kolla ut över vattnet när solen speglar sig, helt underbart!!

Min underbara jogging/promenad igår i ett naturresevats område en bit från där jag bor. Som dessutom gav träningsvärk. Vädret var helt underbart och småspringa upp för en brant klippa för att sen stå och kolla ut över vattnet när solen speglar sig, helt underbart!!

Det finns en hel del primater att titta på i Slöddetälje va? :D

:) log när min planerare ringde och bad och då menar jag BAD och tiggde att jag ska jobba 3 extra nätter nu och sen mina ordinarie 5 :)

Desperata "attention whores" får mej att dra som fan på smilisarna. Ibland blir det bara för mycket, fast det är de ju bara vi andra som ser......förstås :D

I dag log jag eftersom...

Först fick jag en flaska vin av kunden jag byggt ett badrum hos och sen kom min kompis och lämnade en låda öl för att jag hjälpt honom lite grann att bygga om sitt kök.

Det är dom små gåvorna som gör vardagen lite roligare.

Tony

Back