Vad fick dig att le idag?

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Grattis till hojen!

Då måste du följa med oss ut och åka i sommar för att få några riktigt adrenalinstinna leenden! Är för mycket oranget på våra turer annars! (men du får räkna med några repor på pärlan :) )

Edit: Fan jag trodde det var en riktig grushoj, men det verkar vara en sporthoj! Ser iofs j-vligt skoj ut! Går det att sätta grusdäck på den? :D
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det är kul ända tills det skiter sig. Have fun.

Ja det kallas livets hårda skola men jag vet betydligt värre saker än att separera från någon.

Tänk om man visste hur livet skulle se ut om t ex fem år, skulle vara ganska trist. Var glad och gör det bästa idag istället utan måla fan på väggen och tro det värsta.
 

Dominator-Rocks

Guest
Jag hade ingen bra plats att ställa mina nya duschradio på.... har flyttat omkring den i flera dagar nu utan att hitta ett bra ställe. Tillslut kom jag på den fenomenala iden att hänga den i ett snöre...

Jag vart jätte nöjd, men när jag hade duschat klart och och kollade igen så såg jag hur sjukt det såg ut :)
 
Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag hade ingen bra plats att ställa mina nya duschradio på.... har flyttat omkring den i flera dagar nu utan att hitta ett bra ställe. Tillslut kom jag på den fenomenala iden att hänga den i ett snöre...

Jag vart jätte nöjd, men när jag hade duschat klart och och kollade igen så såg jag hur sjukt det såg ut :)
DUCKIE! :skrämd :gråta
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Samma sak som fått mig att le de senaste dagarna. Ljudet av en 998cc 20ventils radfyra på ~150hk med öppna spjäll som ekar mot fjällen.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top