Vad fick dig att le idag?

500 historiska personer

(Hipphippgrabbsen på Lunds stadsteater)

En kille fick Hitler, att han kom från Sjöbo var ju bara klockrent.

Den här banan är nyköpt (2008) men jag förstår om du känner igen den då min bilbana såg exakt likadan ut 1988 förutom loopen.

Men vi hade Röda och blå Formel1bilar :yoparty

Original till min bana följde nedanstående med. Oldschool:D

Bifogat

• lotus72d.jpg
    lotus72d.jpg
    78.9 KB · Visningar: 77
  • sca2800.jpg
    sca2800.jpg
    28.1 KB · Visningar: 72
Att jag ska börja träna korpvolleyboll. Jag behöver en bra träning som inte är så dyr och tillräckligt rolig för att ta sig i kragen och åka iväg varje vecka.
Nu känns mitt mål jag satt upp för mig själv ännu mer åtkomligt! :)

Ler lite när jag tänker på en speciell person. Ringt mig flera gånger om dagen denna vecka när jag legat hemma, sjuk och jävligt uttråkad. Det är vackert..

Det är hon också, vacker alltså. :)

Ler lite när jag tänker på en speciell person. Ringt mig flera gånger om dagen denna vecka när jag legat hemma, sjuk och jävligt uttråkad. Det är vackert..

Det är hon också, vacker alltså. :)

Jag ligger hemma sjuk och jävligt uttråkad, och den enda som har ringt mig är en tjej som vill sälja på mig elavtal, men hon lät söt och trevlig IAF.

Tjöpte du? :D

Edit: Krya på sig

Nej för fan, för att köpa kräver jag närgågna personliga tjänster av det erotiska slaget...

Fast det hade inte varit en option i dag IAF.

Jag försöker krya på mig så gott det går, tvingar i mig så fast föda som halsen tillåter (soppa och nudlar) och Alvedon.

Att jag ska börja träna korpvolleyboll. Jag behöver en bra träning som inte är så dyr och tillräckligt rolig för att ta sig i kragen och åka iväg varje vecka.
Nu känns mitt mål jag satt upp för mig själv ännu mer åtkomligt! :)
Grattis!
Antagligen både nyttigt och roligt.
Dessutom är damvolley trevligt att titta på...

:) Kan man annat än le när man får mail från nån man inte hört av på länge :)
Eller att man får ett handskrivet brev från en vän som hittat foton på en från yngre år :D

Att ja fick de första jobb ja sökte direkt:tummenupp Stack dit på intervju i en skrikig skjorta jeans sletna och ett par addidas sneakers sim sallabim nytt jobb. Begriper inte hur folk kan påstå de e svårt och fixa jobb. Har tom inget svenskt efternamn:tummenupp Så nu 6k mer ut i mån så ler jag som fan:D nattjob men vafan ja kan endå inte sova:näsblod

Back