Vad fick dig att le idag?

En av gårdshästarna bråkade med ett staket (och förlorade), vilket slutade med hål i höften och läckage. Veterinären var inte tillgänglig, så undertecknad satte stygn och klammer under lokalbedövning.

Veterinären kom dagen efter och tyckte det såg bra ut, så stygnen får sitta kvar.

Det var vad som behövde göras, men får man verkligen det?

Jag har för mig det var något fall med en draghundsägare som hade sytt en hund och det blev ett jäkla halabaloo.

IOFS försökte dom aldrig kontakta vetrinär heller, och sedan sydde dom in en massa skit i såret så att det blev infekterat och jag tror det slutade med avlivning.

Du har ju gjort allting rätt och kontaktat vetrinär som har tittat på det, så i ditt fall borde det vara OK

Det var vad som behövde göras, men får man verkligen det?

Jag har för mig det var något fall med en draghundsägare som hade sytt en hund och det blev ett jäkla halabaloo.

IOFS försökte dom aldrig kontakta vetrinär heller, och sedan sydde dom in en massa skit i såret så att det blev infekterat och jag tror det slutade med avlivning.

Du har ju gjort allting rätt och kontaktat vetrinär som har tittat på det, så i ditt fall borde det vara OK
Skillnad på Sverige o USA

Vad som fick mig att le idag var att när jag var ute med hunden passerade tre harley baggers mig, två med släpvagn, så det har kanske vatir någon träff i krokarna...

Två minuter senare drabbades vi av århundradets skyfall, jag var som längst hemifrån på promenaden och hade bara en hoodie och mjukbyxor eftersom vädret var bra när jag gick hemifrån...
Hunden grisnitade och vände hemåt halvspringandes och jag med, men det fanns ingen räddning, 30 sekunder tog det innan vi var genomdränkta, och det var en lång promenad hem, när jag kom in under farstutaket slutade det regna direkt.

Jag hoppas att motorcyklisterna slapp den skuren.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park