Vad fick dig att le idag?

Ah men ändå, polisen bröstar upp sig mot förbjuden högersväng med cykel, fatta hur töntigt också.
Fast jag vill se mer sånt... Kläm dit de jävla puckona som cyklar precis hur som helst och ställer till med kaos och olyckor och det är fordonsförare som får betala ändå trots att cyklisterna gör fel.

Fokus på beteenden och kanske skippa några laserkontroller på motorvägen kl fyra på morgonen...

Fast jag vill se mer sånt... Kläm dit de jävla puckona som cyklar precis hur som helst och ställer till med kaos och olyckor och det är fordonsförare som får betala ändå trots att cyklisterna gör fel.

Fokus på beteenden och kanske skippa några laserkontroller på motorvägen kl fyra på morgonen...
Visst men vi vet nog alla att på en annan plats i samma stad med en annan typ av medborgare, oklart vart, så är attityden helt annorlunda.

Sent påtänkt i Norge att 2024 försöka dopingtesta två spelare som dog och begravdes 1962 respektive 1983 !​

1725443572818.png

Last edited:
Idag log jag med hela ansiktet inne i hjälmen när jag tog hojen till kneget och kom ifatt en 125:a på 70-vägen som gav ALLT den hade, liggandes över tanken när han fick se mig i backspegeln!
Låg efter ett tag för att sedan dundra förbi och ge honom tummen upp för god insats...
:rofl

-Hej EU.
-memememememem?
-Jaha, nej det är bara soffvärmaren som är på.
-memememeM!
-Ja precis, senaste 3 månaderna också.
-...
-Hejs svejs.
*klick*
20240905-195229.jpg

Har du sett den? Skick?
- Nej, den stod nere i Skåne på någon åker ett par dagar såvitt jag vet. Polisen meddelade redan dag 2 att det inte längre var ett polisärende o alltså upp till mig, markägaren, köparen o ev. andra intressenter att hantera saken. Jag skickade in en undermåligt ifylld anmälan om ägarbyte (utan köparsignatur) och till slut gav de med sig : )

- Nej, den stod nere i Skåne på någon åker ett par dagar såvitt jag vet. Polisen meddelade redan dag 2 att det inte längre var ett polisärende o alltså upp till mig, markägaren, köparen o ev. andra intressenter att hantera saken. Jag skickade in en undermåligt ifylld anmälan om ägarbyte (utan köparsignatur) och till slut gav de med sig : )
Fortsätt uppdatera!

Provade äppelmusten från mitt ena träd. Att äta de äpplena är litet intetsägande, smakfattiga.
Musten var däremot utsökt.
Hon tyckte jag lämnat för lite men vågen sa annat. Åndå tacksam att hon tog sig an dem!
Nåväl, jag har fler träd, andra sorter.
Nyfiken.

Back