Vad fick dig att le idag?

Måste va en sådandär Dajhatsu(?) som dom fuskat med i krocktesterna, inget fotgängareskydd, blind spot, automatiska torkare och annat viktigt.
Den säljs inte i EU, utan på "emerging markets" så sånt bjäfs behövs inte.
Den är också tydligen byggd på samma bas som stor-hilux så borde vara hyfsad kvalité iaf.

Den säljs inte i EU, utan på "emerging markets" så sånt bjäfs behövs inte.
Den är också tydligen byggd på samma bas som stor-hilux så borde vara hyfsad kvalité iaf.

$13k. En sån vore kanon som ranch truck. Synd att den inte säljs i väst.

Man tar vad man har, jag tycker det är ballt på riktigt :) Bättre till utseende än många många kit-bilar. Dom ska tydligen göra en Königsegg nu.

Engelsk text går att slå på även om det knappt blir på ett ungefär, pratas mest mot slutet. Har lust att skänka dom en svetshjälm.

Man tar vad man har, jag tycker det är ballt på riktigt :) Bättre till utseende än många många kit-bilar. Dom ska tydligen göra en Königsegg nu.

Engelsk text går att slå på även om det knappt blir på ett ungefär, pratas mest mot slutet. Har lust att skänka dom en svetshjälm.

Tänk en vettig bil under det där - tex plattan från X1/MINI Clubman och vassa komponenter och sen lyfter man på en kul kaross. Man vill ju gärna ha ett chassi som funkar i högre farter på riktigt och inte disintegrerar vid 80 typ :brynad

Damen skickar gubben att handla 4st varor, nu kan fan ingenting gå fel!

Sparris?
20240423-170349.jpg

T.o.m. så jag håller med Greta med denna förpackning för 20 gram gräslök
20240423-171351.jpg

Glömde kasse gjorde jag också.. tur man hade blåkläder på sig.

Skulle dra fast pressen men hade bara oduglig krysskruv i.. skruvlådan som var med. Bitet greppa dåligt/hård skiva så fick ta i för kung och svealand för att skiten inte skulle rappa. *Tjong* så gick skruvjäveln av och man vet att man tagit i när skallen inte kom längre än att sätta sig under =)

Sen tog jag torxskruven jag inte trodde på innan/sliten men den drog i efter ytterligare lite våldskruvande.
20240424-173114.jpg

Last edited:
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back