Vad fick dig att le idag?

Att systerdottern till min lilla tant som nyligen gick bort, kom och gav oss vackra orchideer (samma som min tant älskade) som tack för att vi gav henne chansen att komma hem och leva hemma sista tiden hon hade kvar.

Att jag slapp undan med en varning efter lite aktiv körning i min nya bil på götgatan/skanstullsbron/nynäsvägen, trots detta var poliserna de trevligaste jag mött någonsin. Tjejen garvade o undrade om jag snott bilen och tyckte att jag iaf kunde lägga framskylten i rutan o inte på golvet i baksätet, killen undrade hur många hästar den hadde. :D

:hoppa hur många hk har den då ..

350, inte så man går i taket men helt ok.

Nu blev det lite ot, men iofs fick det mig att le idag oxå... :tungan

Ball bil!

Men för helvete mannen, lägg INTE reg-skylten vid rutan!

Det är endast snorungar med stora lån på Imprezor/Evosar och annat mög som gör sådant, och en sådan vill du väl inte bli förknippad med!? :fakta

350, inte så man går i taket men helt ok.

Nu blev det lite ot, men iofs fick det mig att le idag oxå... :tungan

Men du har vridmoment som är det dubbla typ. :hihi

Vad för motor?

Last edited:
Jag skall till Dublin idag med min älskling. Det får mig att le. Plus att jag antagligen hinner fram precis innan min kompis får sin baby och precis till min bästa väns 40 års dag. Det känns braaaaaaaa

Beställt tid för att bli lite ompysslad på spa, något jag önskar alla kunde unna sig någon gång ibland :)

En oväntad komplimang från en okänd:tuttar, som jobbade i en butik där jag för övrigt fann ett par goa vantar, om mina gröna ögon gjorde mig glad.

Last edited:
Nursey skrev:
Jag skall till Dublin idag med min älskling. Det får mig att le. Plus att jag antagligen hinner fram precis innan min kompis får sin baby och precis till min bästa väns 40 års dag. Det känns braaaaaaaa

Trevlig resa! :hej

Ska jag med till Dublin? :confused:

:) Jag blev glad i dag när mackens personal bjöd mej på 3 nybakta minibaugetter :)

Ball bil!
Men för helvete mannen, lägg INTE reg-skylten vid rutan!
Det är endast snorungar med stora lån på Imprezor/Evosar och annat mög som gör sådant, och en sådan vill du väl inte bli förknippad med!? :fakta

Nej förhelvete.... nu ligger den på golvet i baksätet igen, tack för tipset.

Men du har vridmoment som är det dubbla typ. :hihi
Vad för motor?

5,7l hemi v8:a

Att jag satt hemma i soffan redan när jag egentligen slutade jobbet, sånt älskar ja... skönt att jobba in rasten :P...

Ja har 5 mil te jobbet så de e en bit att åka :D

Att köket äntligen börjar bli färdigt efter en välbehövlig renovering. :)

Så efter köket är det bara tvättstugan kvar som behöver renoveras och göras om sen är huset i toppskick igen. Hur skönt som helst. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman