Klockringaren
nissenys
Var på krog eftermiddag , men man kommer in som 18 om det är åldersgränsen(20 på bolaget).Dom skulle äta med "gamla" mamma iaf ?Var det på Mc D? Annars kommer väl inga 18-åringar in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var på krog eftermiddag , men man kommer in som 18 om det är åldersgränsen(20 på bolaget).Dom skulle äta med "gamla" mamma iaf ?Var det på Mc D? Annars kommer väl inga 18-åringar in.
"Hur kan något bara försvinna när allt ligger framme?"
Typiska kommunister ?Profilerad vänstergubbe ertappad med systematiserat snatteri...från kooperativ livsmedelsbutik.
Hur lite är människan beredd att smutsa ner sig för?
Nä men närsynt utav helvete????Men för guds skull , är du blind?
Jag sa till mina barn när dom var små att ska ni stjäla så ska det vara värt minst 5 miljoner annars är det inte värt det.Profilerad vänstergubbe ertappad med systematiserat snatteri...från kooperativ livsmedelsbutik.
Hur lite är människan beredd att smutsa ner sig för?

Förmodligen utlånad till en begåvningsreserv då det är en gammal tant som äger den https://biluppgifter.se/fordon/JTG722#agarepå en parkering i dag??
20 miljoner sa min farsa. Vi siktar högre i min familj. ? Kommer nog bli rekommendation på 50 millar för min son. Inflationen skojar man inte bort.Jag sa till mina barn när dom var små att ska ni stjäla så ska det vara värt minst 5 miljoner annars är det inte värt det.
Förklarade också varför och såvitt jag vet har dom aldrig stulit.
Nu kanske man ska lägga till: eller om det är bensin till pappa...
Haha, bra far.20 miljoner sa min farsa. Vi siktar högre i min familj. ? Kommer nog bli rekommendation på 50 millar för min son. Inflationen skojar man inte bort.
Förmodligen utlånad till en begåvningsreserv då det är en gammal tant som äger den https://biluppgifter.se/fordon/JTG722#agare
Har kört ungefärligen samma devis, vilket ändå inte skulle inträffa. Kan ju knappt ta emot gåvor utan skuldkänslor. Avståndet från det till att svindla gör resonemanget till en tankelek.Jag sa till mina barn när dom var små att ska ni stjäla så ska det vara värt minst 5 miljoner annars är det inte värt det.
Förklarade också varför och såvitt jag vet har dom aldrig stulit.
Nu kanske man ska lägga till: eller om det är bensin till pappa...
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!