Vad fick dig att le idag?

Profilerad vänstergubbe ertappad med systematiserat snatteri...från kooperativ livsmedelsbutik.
Hur lite är människan beredd att smutsa ner sig för?

Profilerad vänstergubbe ertappad med systematiserat snatteri...från kooperativ livsmedelsbutik.
Typiska kommunister ?

På Säpo rände folk omkring som dom rekryterat från fosterhem,samhall,aa/an o skyddade boenden att dom inte var värdelösa socfall utan att jag var en extremt högutbildad CIA infiltratör.

Fan va va dom gjorde bort sig

Jag sa till mina barn när dom var små att ska ni stjäla så ska det vara värt minst 5 miljoner annars är det inte värt det. :fakta
Förklarade också varför och såvitt jag vet har dom aldrig stulit.

Nu kanske man ska lägga till: eller om det är bensin till pappa...

Jag sa till mina barn när dom var små att ska ni stjäla så ska det vara värt minst 5 miljoner annars är det inte värt det. :fakta

20 miljoner sa min farsa. Vi siktar högre i min familj. ? Kommer nog bli rekommendation på 50 millar för min son. Inflationen skojar man inte bort.

20 miljoner sa min farsa. Vi siktar högre i min familj. ? Kommer nog bli rekommendation på 50 millar för min son. Inflationen skojar man inte bort.
Haha, bra far. :tummenupp
Jag har även förklarar inflation, sen hoppas jag barnen slår ihop 1 och 1. ;)

Har kört ungefärligen samma devis, vilket ändå inte skulle inträffa. Kan ju knappt ta emot gåvor utan skuldkänslor. Avståndet från det till att svindla gör resonemanget till en tankelek.
Avgående statsministern är förstås ett lysande exempel på hur man kan försöka köpa cred internationellt, för andras pengar då andra kvalifikationer saknas. Han jämte den till största delen utbytta regeringen. Den nivån på risk/reward är det jag menar.

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back