Vad fick dig att le idag?

Förbanna vårkänslor idag, blir riktigt hojsugen. :)
Nu skulle det vart fint med en vägreggad enduro att sladda på jobb med. :banana

Pigg, trots att nattsömnen totalt blev ca 3 timmar mellan 21 och 05.

Plus att den nya blåtandshögtalaren är skapligt bra pang för pengen, en Sony xb10. Räcker gott till både kök och vardagsrum i lägenheten. :)

Det e ju faán att någon alltid ska hinna före... världens bästa vinstmarginal? :hihi

20180201-115213.png

http://www.biltema.se/sv/Fritid/Friluftsliv-och-camping/Knivar-och-verktyg/Tandved-2000037250/

Detta kunde kanske vara något:

Självplock stenankare, stort sortiment i olika kulörer använd med ankarlina:
10kr/kg

GARE.JPG

Mm men de är inte preppade som jag förstod det, man borde kanske komplettera kitet med en ask Solstickan för en jämn hundring? Med möjlighet att välja till en 25cl Tetra Pak Naturvatten med goda släckningsegenskaper för både djur och natur. Fast då pratar vi helt klart om andra valörer och så måste det framgå att kitet inte är godkänt som handbagage i luften.

Mm, jag tror på det här.

Biltemas variant är typ Törved (goggla) är man ute i friluftsliv så hittar man den överallt men man tar inte hand om den normalt i större mängder när man är ute.Man kanske tar lite för eldstart ibland.

Har du egen mark kan du tillverka den själv , såga av ett träd några meter upp (många meter upp) om du har stege..

Låt stå många år.

Sen kan du sälja till Biltema/Naturkompaniet lite stickor med feta vinsten

Men för normalt friluftsliv och eldstartså bomullstussar/äggartong/kartong indränkt med stearin istället.

Törvedplocket sabbar naturen lite nämligen

Åkte till Örby Mc med ett rätt enkelt jobb som jag inte hade verktyg till.
Det fixade dom utan kostnad. Idel glada leenden. Så då blev det en påse bullar i efterskott.

Ett paket från rottweiler performance uthämtad och garageterapi på lördag bokad.

En bg-mugg låg också och väntade på uthämtningsstället. Beställde i oktober, betalade och glömde helt bort att den var beställd tills avin dök upp idag.

Fick ett jättebra tips för att undvika att hojen blir stulen, om jag nu skulle ha den i bilgaraget eftersom jag inte fått nån hojplats.
"Lägg ett skynke över den" :tummenupp

Fick ett jättebra tips för att undvika att hojen blir stulen, om jag nu skulle ha den i bilgaraget eftersom jag inte fått nån hojplats.
"Lägg ett skynke över den" :tummenupp
Det tillsammans med en skylt som upplyser om att det är förbjudet att stjäla hojen sen är du fullskyddad.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!