Vad fick dig att le idag?

Icke!

Jag har alltid (nåja, nästan iaf) rätt!
Så om du inte har gått upp en sisådär 200kg och lever på flytande margarin så ljuger du!

Vem hade rätt när vi tvistade sist? ;)

Jag!...och du är fortfarande skyldig mig en trerätters middag som vi slog vad om..fast under rådande omständigheter så kan jag ta tre paket med måltidersättning från naturdiet eller dyl :rolleyes:

Jag!...och du är fortfarande skyldig mig en trerätters middag som vi slog vad om..fast under rådande omständigheter så kan jag ta tre paket med måltidersättning från naturdiet eller dyl :rolleyes:

Men jag hade ju rätt först! Men okej, det löftet står fortfarande kvar.
Pfft, här bliré inge dietmat!
Bjuds det så blir det en fet fläskfilé med en jävligt gräddig potatisgratäng. :fakta

Helvet.
Se till att förankra dig väl i marken vid fotgängande så du ej blåser bort. :gnissla

Last edited:
Min pappas kompis som öppnat en TIME butik (som pressbyrån ung) i samma hus som vår salong fick mig att le.

Han kom in med en frukostpåse till alla i personalen på salongen i morse. Varje påse innehöll en latte, en macka, en kexchoklad, en minitub kaviar, en festis och lite annat. Det tycker jag var asgulligt :krama (speciellt med tanke på att vi alla glömde gå på hans invigningsfest igårkväll..:rodnar)

Min pappas kompis som öppnat en TIME butik (som pressbyrån ung) i samma hus som vår salong fick mig att le.

Han kom in med en frukostpåse till alla i personalen på salongen i morse. Varje påse innehöll en latte, en macka, en kexchoklad, en minitub kaviar, en festis och lite annat. Det tycker jag var asgulligt :krama (speciellt med tanke på att vi alla glömde gå på hans invigningsfest igårkväll..:rodnar)

..det var hans sätt att säja till er: "HA...här får ni the leftovers!!"

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...