Vad fick dig att le idag?

Mötte en hjälte på en Varadero i snöstormen. Inga dåliga väder, bara sämre dubbade däck.

Min polare kör odubbade vinterdäck på hojen, det var visst ganska halt på väg hem från jobbet idag, gick på ställ i tid och otid. :D
Halv storm, snöblandat som övergick i ren snö och runt nollan. Nästan så man önskar att man hade en gammal 240 att ge sig ut och leva rövare med, bara för att. :hihi

aDjK8KK_460s.jpg

Hon försökte iaf.. :crash

[video]http://9gag.com/gag/aZBeqP9[/video]

le är nog bara förnamnet :D :banana :glömdet :fyllisar

Kompetensen hos medmänniskor...

En granne hade kalla radiatorer. Vänlig själ som jag är så tittade jag in till henne. Efter en snabb felsökning så vred jag på termostaterna. :)

En del är så fantastiskt söndercurlade att de inte ens förstår det enklaste. Hon kanske inte skulle ha flyttat hemifrån.

Ps. Som elektriker tjänade jag vansinnigt lätta och mycket pengar på att byta porslinssäkringar och återställa jordfelsbrytare.

En granne hade kalla radiatorer. Vänlig själ som jag är så tittade jag in till henne. Efter en snabb felsökning så vred jag på termostaterna. :)

En del är så fantastiskt söndercurlade att de inte ens förstår det enklaste. Hon kanske inte skulle ha flyttat hemifrån.

Ps. Som elektriker tjänade jag vansinnigt lätta och mycket pengar på att byta porslinssäkringar och återställa jordfelsbrytare.

Man kanske skulle ta sig en licens som elektriker och börja fixa säkringar. :hihi

Eller så var det bannemig på tiden, hon hade ju bevisligen inte lärt sig något sålänge hon bott med mamsen och pappsen och de fixat allt. :)

Eller så var det bannemig på tiden, hon hade ju bevisligen inte lärt sig något sålänge hon bott med mamsen och pappsen och de fixat allt. :)

Får se om hon kommer förbi och ber om hjälp för att det är dåligt lyse i ett rum och dimmern får vridas på? :)

Haha, jag och min fru hade ett jäkla kallt element hemma trots att termostaten var uppvriden till max. När fastighetsskötaren kom för att kika konstaterade han snabbt att den termostaten fungerar som den ska, det är resten av elementen som går på full fräs hela dygnet så resten av lägenheten höll typ 23 grader :)
Inte konstigt att det elementet aldrig kände att det behövde sättas igång :gnissla

Han bytte dock inte de andra så vi kan fortfarande få stans varmaste hyreslägenhet om vi vill :banana

Vad lång tid det tog innan frågeställningen yttrades. :-)

(Förr i tiden hade sporthojsfrågan "borra" eller "ligga" kommit omgående)

Back