Vad fick dig att le idag?

Igår, men ändå.

Firar lite nere vid ringen, och det har varit grisväder, till igår eftermiddag...

Nordslingan torkade aldrig upp, men det blev 4st 15-minuterspass på en nästan helt torr GP-bana...
Svårt kul att nöta knäpuckar efter tre dagars tandagnisslan.

Kunde inte fått en bättre 40-årspresent än så.

....och maten efteråt - Pistenklause levererade, precis som vanligt.

Vädret ser ut att lugna sig med - så det blir nog lite nordslinga med. :fakta

Så som jag bruksr säga - vad väntar ni på? ;mattias

Skitgubbe.

Mummelmummelmummel:huvet

Mmmmm...5 varv på nordslingan i kvällssolen idag. Heeeeeeeeelvete vad frän den är. :crash Ni som är veltjEringar. Sluta med det och GÖRT.

Att nya hojen (R1200GS 2013) powerwheelade på 1:an, 2:an och 3:an utan att jag ens försökte, bara gasade. Och jag som inte ens kan/törs wheela :-D:banana

Mmmmm...5 varv på nordslingan i kvällssolen idag. Heeeeeeeeelvete vad frän den är. :crash Ni som är veltjEringar. Sluta med det och GÖRT.

Hoppas du har tänkt vara kvar den 20/5.. tror det är Bikes only då... jag hade gärna kört ner bara för den dagen om det inte var jobb, barn och annat liv...

Fick se resultaten från regementsmästerskapet i orientering som gick av stapeln häromveckan. 28:e plats i min klass (samtliga män under 25 på hela regementet), 5:e plats om man bara räknar min skvadrons deltagare i sagda klass. Ganska nöjd med det, med tanke på att tävlingen gick mitt i min fasteperiod och att jag inte hade käkat något alls på fyra dagar vid det laget :tummenupp

10245380_10152529842717189_3641477725615950216_n.jpg

Hoppas du har tänkt vara kvar den 20/5.. tror det är Bikes only då... jag hade gärna kört ner bara för den dagen om det inte var jobb, barn och annat liv...

Trist nog inte, meeeen....jag vet inte, har inga problems att samsas med bilar heller...ikväll var det bara någon galning i en porker som hade mer bråttom i kurvorna, annars var man rätt ensam. :)

Det blir iaf ett besök till i år, beror väl lite på väder och slantar...men under semestern vore trevligt.

(jag älskar verkligen Eifelbergen)

/J

P.S. Det blev gokart med frugan vid Spa Francorchamps idag med. ;) Kvällskörning = dagsutflykt. :hihi

Trist nog inte, meeeen....jag vet inte, har inga problems att samsas med bilar heller...ikväll var det bara någon galning i en porker som hade mer bråttom i kurvorna, annars var man rätt ensam. :)

Det blir iaf ett besök till i år, beror väl lite på väder och slantar...men under semestern vore trevligt.

(jag älskar verkligen Eifelbergen)

/J

P.S. Det blev gokart med frugan vid Spa Francorchamps idag med. ;) Kvällskörning = dagsutflykt. :hihi

Ja det är svårt att inte förälska sig i hojkörningen på och runt ringen. Tror det var en bikes only också 24/6. Under högsäsong är det för många galna bilister för min smak, iaf på kvällstiderna. Morgonpassen har jag tyckt bäst om för jag kan hålla jämnare fart. Men så har jag ju bara varit där juli/aug också.

Ja det är svårt att inte förälska sig i hojkörningen på och runt ringen. Tror det var en bikes only också 24/6. Under högsäsong är det för många galna bilister för min smak, iaf på kvällstiderna. Morgonpassen har jag tyckt bäst om för jag kan hålla jämnare fart. Men så har jag ju bara varit där juli/aug också.

Har lite med tempot att göra med - hur man upplever det. :) Jag åkte nästan bara solo under mina fem varv igår kväll.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman