Tommy_86
Dead eyes see no future
Kom nyss hem från jobbet o nu har man 5 veckor semester!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iofs igår men ändå...
När jag satt ute på sjön på min egenhändigt byggda flytbrygga som visade sig flyta, vilket tyder på att mig egensinniga ritning och konstruktion fungerar
Ännu bättre blev det när jag drömde mig bort till en solig dag på flytbryggan med lite hårdrock på stereon och en iskall Gin&Tonic i näven och en topless flickvän bredvid sig, då kan man inte vara sur längre.
Sen när jag provfiskade på den log jag igen, jag och brorsan drog riktigt fina aborrar och den största (som han fick) vägde 1,5kilo och är numera filé i min frys.
Här får ni bild på orsaken till mina leenden:
Har du byggt den byggan helt själv? :O Jag är asimpad..den är verkligen jättefin
Imorgon skall jag också åka och fiska..det skall bli kuuuuul![]()
Iofs igår men ändå...
När jag satt ute på sjön på min egenhändigt byggda flytbrygga som visade sig flyta, vilket tyder på att mig egensinniga ritning och konstruktion fungerar
Ännu bättre blev det när jag drömde mig bort till en solig dag på flytbryggan med lite hårdrock på stereon och en iskall Gin&Tonic i näven och en topless flickvän bredvid sig, då kan man inte vara sur längre.
Sen när jag provfiskade på den log jag igen, jag och brorsan drog riktigt fina aborrar och den största (som han fick) vägde 1,5kilo och är numera filé i min frys.
Här får ni bild på orsaken till mina leenden:
Så praktiken fick utföras på en krog i stan där mest desperata 40 taggare håller till och det är längesen jag har skrattat så mycket! Helt enkelt förstklassig underhållning![]()
Betänk att 7 av 10 som dör på sjön har alkohol i blodet.
Hahahaha, instämmer!3050747Vad gjorde dig förbannad idag?-tråden!![]()
Jag ler för jag har haft en sån underbar helg. Glad i hela kroppen![]()
Men nu är det måndag och innan dagen är slut kommer du att skriva i "förbannad"-tråden.
Sanna mina ord.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT