Vad fick dig att le idag?

Jag fick ett samtal från Maria Nordqvist på SMC till telefonsvararen i mobilen på morgonen idag: "Du är ju helt jävla underbar!". Det gjorde verkligen min dag. :yoparty

Dags för eftermiddagsfika på jobbet, kollegan skulle iväg och köpa fikabröd och undrade vad jag ville ha.
- Ta en ne.... chokladboll, en rejäl, svarade jag.
Han kom med denna, ett kilo :hihi

bild.jpg

"Ok grabbar, här har ni 3000 patroner. Jag vill inte behöva gå och lämna tillbaka nånting så ni ser fan till att skjuta bort alltihop, är det uppfattat!?"

Yessir! :D :kulspruta :yoparty :banana

En man som heter Ove får mig att först le, sen asflabba! Varje dag, flera gånger om dagen. Även andra gången jag läser (lyssnar).

Ja det är därför jag skrev "skattebetalarna" inte "vi skattebetalare". :tummenupp

Jaja, jag skattar ändå på min skattefinansierade lön så vi kan ju säga att min "överblivna" lön är skattefinansierad och mina skattefinansierade pang dras på bruttolönen :D

"Ok grabbar, här har ni 3000 patroner. Jag vill inte behöva gå och lämna tillbaka nånting så ni ser fan till att skjuta bort alltihop, är det uppfattat!?"

Yessir! :D :kulspruta :yoparty :banana

Är det mycket?
Tycker de smäller av så många skott på fem sekunder blankt i vilken actionfilm som helst.

Allra gladast blev jag efter bänkningen och mappningen och på färden hem. Man brukar ju säga att Honda VFR har en len och flexibel motor i standardutförande. Efter mappningen känns den ännu lenare. Skära smör med varm kniv kommer för mig.
:banana

Turbo-Andersson rockar hur fett som helst! :fakta

Är det mycket?
Tycker de smäller av så många skott på fem sekunder blankt i vilken actionfilm som helst.

Tre fulla lådor, när man inte är så många som delar på det så blir det väl en 25 mag per person :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman