Vad f*n hände med JackDaniels (aka. asfalten-JD 1-0)

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Ajaj inte kul att åka omkull :näsblod hade inte ens hört nå rykten innan jag in och läste här.
Otroligt skönt att det gick bra iallafall.
Krya på dig.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Skönt att det gått så bra för dig under omständigheterna:tummenupp Sensmoralen måste ju lyda så här:Heta röda italienskor är sköna att ligga på men dyra att lägga så då stämmer det att det kostar att ligga på topp:D Hoppas nu att det inte tar ett halvår för fb att handlägga ditt ärende för det finns massor med mil kvar på den här sesongen och det vore kul att få åka i ditt spår i några av dem:)krya på och behövs det mekinsats så hör av dig!!

Braasssaaa mandelmasssa helvete!!11:D

Har bott i Kolsva.....
Känner till deras vatten....:tungan

Case closed. :gnissla

De hade tur med att kolsva finest inte dök upp med vaselin och banjo med:D
 
Last edited:

Kribban

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2009
Ort
Västerås
Hoj
Honda VFR800 -04
Skönt att höra att du är OK Robban! :tummenupp

Man var ju sådär lagom skinnställs-svett-marinerad och matt när man kom hem i lördags, så man får nog tänka på att trycka i sig bra med vatten när det är sådär sketansvarmt även om man inte är törstig.

Klart du ska ha en Ducce Streetfighter S! Själv har jag bara 99.998 PET-flaskor kvar att samla innan jag köper en :D
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Otursdagen i lördags alltså...
Hoppas att allting går bra med försäkringsbolag och skador :)
Vi måste ha upp er i sadeln så fort som möjligt, 1 saknad remsa är för mycket! Och nu tre stycken!

/Erik
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Nu kör du lite outlaw va :tungan?

Bra att du klarade dig, synd om Duccen, så jävla nice hoj. Om FB inte löser kontakta mig så köper jag:tummenupp

Hehe mjaa..

Jepp kontaktar dig om jag blir sittande med hojen kvar!

Skönt att du är ok JD, sett hojen ett par gånger och det var inte utan dreggelsträng på magen då.. Lagad hoj och nytt ställ så är sommaren kanske räddad.. körstilen tror jag du dumpar frivilligt ;)

Ligga = ok
Lagd = aj aj dyrt

Jo jag gillade själv hojen, tråkigt att se den skrotad :huvet Men allt går och fixa (hoppas jag) Körstilen borde bli lugnare, men det visar sig när jag har ny hoj, vet inte själv hur det kommer bli faktiskt :D

Ajaj inte kul att åka omkull :näsblod hade inte ens hört nå rykten innan jag in och läste här.
Otroligt skönt att det gick bra iallafall.
Krya på dig.

Tackar!

Nej det var inge kul :huvet

Mjaa tror inte det var så många som visste, men lite snack har det nog varit. Inget jag bryr mig om ändå, har aldrig försökt hålla det hemligt :D har man vart klantig ska alla få veta det haha

Skönt att det gått så bra för dig under omständigheterna:tummenupp Sensmoralen måste ju lyda så här:Heta röda italienskor är sköna att ligga på men dyra att lägga så då stämmer det att det kostar att ligga på topp:D Hoppas nu att det inte tar ett halvår för fb att handlägga ditt ärende för det finns massor med mil kvar på den här sesongen och det vore kul att få åka i ditt spår i några av dem:)krya på och behövs det mekinsats så hör av dig!!

Braasssaaa mandelmasssa helvete!!11:D

De hade tur med att kolsva finest inte dök upp med vaselin och banjo med:D

Du har så rätt, både ang. sensmoralen och italienskor, och även att det är många fina mil kvar på denna säsong, som jag fö. inte vill missa :huvet

Tror däremot inte du vill åka i mitt spår, då risken att hamna i diket/skogen är rätt stor :tungan men åker däremot gärna bakom dig en sväng såfort jag fått vantarna på en ny hoj!

Tack för erbjudande om mekhjälp! Hör av mig om det behövs en insats på duccen :Bugar

Skönt att höra att du är OK Robban! :tummenupp

Man var ju sådär lagom skinnställs-svett-marinerad och matt när man kom hem i lördags, så man får nog tänka på att trycka i sig bra med vatten när det är sådär sketansvarmt även om man inte är törstig.

Klart du ska ha en Ducce Streetfighter S! Själv har jag bara 99.998 PET-flaskor kvar att samla innan jag köper en :D

Jodå, alive and kicking!

Lördagen tog sitt pris, man var rätt mör efter alla timmar i solen, inte så bra för fokusen :huvet

Jepp en SF vore fint, måste också börja spara flaskor, eller stressa FB lite.. Lycka till med ditt pantande, du är ju snart i mål :tungan :tummenupp tror du kommer trivas på en italiensk värstingfajter :yoparty

Otursdagen i lördags alltså...
Hoppas att allting går bra med försäkringsbolag och skador :)
Vi måste ha upp er i sadeln så fort som möjligt, 1 saknad remsa är för mycket! Och nu tre stycken!

/Erik

Jepp de var nog en riktig skitdag för många :gnissla Men snart är nog folk tillbaka på nya/nylagade hojar!

Ni andra remsor får BraSsa i heLveTt åt oss sålänge!1!!ione!

Dra en boMbrePa på slaNgen dIreKCt!onei1





OT: Vad ska jag göra med min FAKKING skjorta :yoparty
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Fy f-n, markkänning i en myrstack... "plötsligt händer det". Tur att alla lemmar klarade sig välbehållna. :tummenupp Det måste ha varit asfaltens fel som bestämde sig för att plötsligt ta slut, vilken fint! Krya på dig!
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Är bara glad att du är vid liv JD, fick höra av Gixxerchrille att du oxå hade vurpat i Lördags, dock ingen mer info... Krya på dig nu och ta det lugnt ett tag, så åker du nog hoj snart igen !!
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Fy f-n, markkänning i en myrstack... "plötsligt händer det". Tur att alla lemmar klarade sig välbehållna. :tummenupp Det måste ha varit asfaltens fel som bestämde sig för att plötsligt ta slut, vilken fint! Krya på dig!

Mm snacka om att det hände plötsligt, jäkla förrädisk asfalt :huvet

...kan du ha blivit tutlurad JD? :skrämd

Blivit? Det har jag varit sen dag 1, sådeså..

Det är fan sant. Det är ALLTID asfaltens fel! :fakta

:fakta Jaa själv är man ju så nära perfektion man kan komma, så jag tar inte på mig nån skuld i det här fallet, det är asfaltens, och i sin tur vägverkets fel! Skall genast ringa och förklara att dom är skyldig mig en vit 1198 med 70mm termignonisystem och skramlande koppling :glömdet :D

Är bara glad att du är vid liv JD, fick höra av Gixxerchrille att du oxå hade vurpat i Lördags, dock ingen mer info... Krya på dig nu och ta det lugnt ett tag, så åker du nog hoj snart igen !!

Tackar för all omtanke från alla som skrivit här, skönt att folk bryr sig :tummenupp :D Jag kommer väl ta det lugnt tills jag fått en ny hoj (redan rastlös och trött på att vänta) Men sen är det direkt upp i sadeln så jag kan ut å braSsa med er andra :yoparty
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Eller kan det ha varit fel på bromsarna, du han ju inte byta till dom nya klossarna.

Eller svaret kommer givetvis att bli nej från din sida, inget är fel på en Ducce.:D
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.

:faKCta , Ducce är den perfekta skapelsen, har allt och saknar inget. Ingen Ducce bär orsaken till en krasch, det är alltid yttre omständigheter eller SBS som får en Ducce på fall.

I detta fall var det såklart massa spillolja på vägen från en viss italiensk traktor som låg och bromsade upp framför mig(tror det var nån mille, eller RSV-nånting), Svårt att hålla tätt den där Ducatiwannabee hojen :glömdet

Det ryktas att ägaren till den bör byta till 1198 diReKCt!1!oneii men han vågar aldrig :arsele

MVH /Socio #5109 i SDK, en sann Ducatisti :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag tror den släppte en skvätt vevhusvent i ren euforisk förtjusning över att ha förnedrat den där kalven från Baloney. :rofl
 
Last edited:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Jag tror den släppte en skvätt vevhusvent i ren euforisk förtjusning över att ha förnedrat den där kalven från Baloney. :rofl

Jojo snacka går väl, men vill du och din mille mäta stamtavlor är ni välkomna när som helst, Ni törs aldrig :arsele






Ooops, kom på att jag de facto inte har nån hoj, iaf ingen fungerande:tungan
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top