Vad f*n hände med JackDaniels (aka. asfalten-JD 1-0)

Vuxna människor... :rolleyes:

Hahahahaaa garvar så högt att grannarna blir förbannade på mig, shit va du är sjuk din gamla fulquotare :D :rofl :D bland de roligaste jag läst!

Japp vi skickar in en kallelse här innan så att det blir välbesökt :D:D du vet vad vi jobbar med va :va det blir en bestående skylt :banana:banana

Mjaa hörde lite rykten om skylttillverkning, men vet inga detaljer direkt :D

Last edited:
Skönt att det gick så bra för dig. Riktigt otäckt sånt där. :skrämd Tror t.o.m. jag vet vilken kurva det var.

En hypermotard tycker iaf jag du ska byta till. :banana

Det ryktas om dokumentärer... :va Man kan nästan höra filmmusiken redan, det LÄR bli banjotema... :rofl

Det ryktas om dokumentärer... :va Man kan nästan höra filmmusiken redan, det LÄR bli banjotema... :rofl

Sjuukt nyfiken :gnissla

Hmm jag tycker antingen banjo, eller "den onde, den gode, den fule-theme"

Köpingsliga! Snabba på med filmen, jag sitter på nålar här ju och kan inte vänta längre hehe :D

Skönt att det gick så bra för dig. Riktigt otäckt sånt där. :skrämd Tror t.o.m. jag vet vilken kurva det var.

En hypermotard tycker iaf jag du ska byta till. :banana

Jasså du har kört där, jag tyckte den var lite halvläskig, men mycket berodde ju på att jag var trött, och kom in helt fel i böjen..

Jaa hypermotard står högt upp på önskelistan, den var TOKrolig att köra.. Men är lite orolig att jag ska sakna plastmissil om jag bara har "motard" hoj.. men kanske värt att prova!

Ställer opp som "stuntare" :näsblod .... ja har iaf den billigaste "skavånken" att offra... men måla den röd iannan eller efter?? :confused:

Hmm kan ju uppdatera lite ang. statusen på min hoj, snackade med Chrisse på Italia Bike idag, och det lät som att dom skulle laga den, lite till min besvikelse faktiskt :huvet

/B. Sviken

Hmm kan ju uppdatera lite ang. statusen på min hoj, snackade med Chrisse på Italia Bike idag, och det lät som att dom skulle laga den, lite till min besvikelse faktiskt :huvet

/B. Sviken

Hmmmm, :va .......... :confused:

Men om du tar din reg-plåt å smackar på 1198:an inne i affären å puttrar iväg då???
Förvirring borde inte vara straffbar :)

/ Problemlösare

/B. Sviken

Finns det verkligen så mycket kontakt lim:) Kan inte italiabike testa om den bludrar på höga varv ett par timmar och sen göra en bedömning om att laga upp den!:D

Hmmmm, :va .......... :confused:

Men om du tar din reg-plåt å smackar på 1198:an inne i affären å puttrar iväg då???
Förvirring borde inte vara straffbar :)

/ Problemlösare

Haha jaa inte fel, det var min förhoppning med, att bli av med det kraschade åbäket, lägga på lite deg, och plocka ut en ny knarr (1198) men icke, dom ville laga :huvet tror jag får göra som du säger..

Finns det verkligen så mycket kontakt lim:) Kan inte italiabike testa om den bludrar på höga varv ett par timmar och sen göra en bedömning om att laga upp den!:D

Hehe hoppas inte kontaktlimmet räcker, jag vill inte ha en skrotad moppe :gnissla

Jag kan personligen erbjuda mig att kolla så gasrullen går att hålla på full mutter i ca: 3 timmar utan att gasvajern sträcks mer än toleranserna anger, självklart med motorn igång.. Sen tar jag en ny 1198 och bRasSar hem!!one!1ii

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph