SGM
BTG 8:20
Eller hur! Hur kompis var det där Jerry?
Fy!
Jag är fan inte din kompis!

/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Hur kompis var det där Jerry?
Fy!
JackDaniels skrev:Hoppas vi hinner åka nån gång i sommar, och välkommen till LRMC osv![]()
Haha nää precis, bjuder man JD på kaffe vet man aldrig hur det slutar.. Bjud på en kall pilsner nästa gång, då kommer jag garanterat inte åka vilse ut i skogennädå men seriöst så hoppas jag på flera fikachanser, tar gärna en kaffe och snackar lite hoj nån gång
Jaa när jag fått ihop en ny moppe vill jag gärna ha guidad tur på den vägen, SGM åkte ju ifrån mig så jag hade ingen att följa efter, och jag har alltid haft problem att se skillnad på rakor och svängar, därav min utflykt i skogen
Tack för det SGM![]()
Hahahaaaa du är nog en utav topp tre sjukaste människor jag vet, och tro mig, jag känner några riktigt störda individer![]()
![]()
Nita krymplingen och dra med sjuksyrran, Du törs aldrig
Geggmoppe är taget, bara den har två hjul å en gasrulle som går att dra i botten, så är jag på, FucKyoU burnAoutar DireKCt!1!ONE1ii
Eller så lagar jag CRF 450:n och kör med den..
tack, eller nåtttillhör inte LRMC (än?) ja bara tjyvhänger här tills ja får göra det
![]()
![]()
Att bara skriva här, är lika med att man är med...dyker man sedan upp och fikar med oss är det rökt.
/J
Att bara skriva här, är lika med att man är med...dyker man sedan upp och fikar med oss är det rökt.
/J
Ja mumintroll är välkomna, och gärna mera goa tjejer
nej jag stöter inte äh va fan, nu börjar ju jag likna masterspammer![]()
tack, eller nåtttillhör inte LRMC (än?) ja bara tjyvhänger här tills ja får göra det
![]()
![]()
Har du inte kvar Masai 125cc Landsvägsreggad?![]()
LisaLP skall ha en stor eloge från elogeaffärn' - all heder att orka med och dalta med krymplingen, jag hade nitat honom och dragit med första bästa sjuksyster.
aRWe - ...även om? Hedning.
"värsta sortens måndags ex utav italienskt rödtjutsbygge som behöver kärlek"
Jag har en geggmoppe på sjukt obalanserade nabbhjul, drevad för 130 knutar - vi trailar med den, så får du gasa helveTT!!1 i högarna med vad det nu är för något rött och hälsovådligt utanför banan.
/J
*fniss*SGM skrev:Att bara skriva här, är lika med att man är med...dyker man sedan upp och fikar med oss är det rökt.![]()
sportis skrev:Ja mumintroll är välkomna, och gärna mera goa tjejer![]()
JackDaniels skrev:Haha har man någonsin tilltalat/blivit tilltalad av en remsa, så är man automagiskt med i klubben serruvaresig man vill eller inte
![]()
jo jag menar det. blodsockernivå på noll, typ ett dygns väntan, och en snubbe som snarkade och pratade i sömnen på nåt obegripligt språk.
värsta dagen i mitt liv.![]()
Haha har man någonsin tilltalat/blivit tilltalad av en remsa, så är man automagiskt med i klubben serruvaresig man vill eller inte
]
det var mer än vad jag visste!!![]()
men hur ni kör i västerås??!!!vågar man åka med er??
skönt att det gick så bra som det gick.....krya på er!
Haha har man någonsin tilltalat/blivit tilltalad av en remsa, så är man automagiskt med i klubben serruvaresig man vill eller inte
]
det var mer än vad jag visste!!![]()
Jodå man vågar åka med oss, bara för att vissa (jag) inte har koll på läget, betyder inte det att alla kör som idioterNäärå men alla kör sitt eget tempo, vi väntar in vid varje korsning osv.. Det går jättebra att åka med på gruppkörningar.
Haha men nu vet du, välkommen![]()
Sörjer med dig mannen...dem får fan fixa hojen så vi får ut och steka lite... fan var det otursdagen för dig och challe eller?
Tack!
Klart vi ska steka snart, måste ha en hoj igen fort..
Jepp fet otursdag, för oss 2 och för vildsvin.. en dag det hade vart bättre att lämna hojen i garaget och tagit ett par kalla öl istället haha![]()
Haha jaa det kan inte vart nån kanondag.. jäkla sjukhus alltså
Jag är glad att det gick sä bra ändå![]()
Krya på dig JD
Skönt att det gick så pass bra ändå.
Vildsvin
Hur har det gått för dig?
Jag har missat det helt
Kan ju inte varit nån höjdare att köra på ett rådjur :/
Skönt att ingen verkar skadat sig allvarligt.
Mvh
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti