GSXR1100R
The older i get the faster i was
Rossi mulade sig snabb i begynnelsen, vissa förare bara gör så, stoner kommer att vinna serien i år.- att Stoner inte kraschat i ett enda race!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rossi mulade sig snabb i begynnelsen, vissa förare bara gör så, stoner kommer att vinna serien i år.- att Stoner inte kraschat i ett enda race!
Håller med: japanerna i MotoGP verkar ha gått in i väggen fullständigt. De bästa förarna Honda och Yamaha kan uppbåda från sin egen nation?!Nakano imponerar verkligen när han ÄNTLIGEN fått riktigt material att åka på
EDIT: Och Tamada är slut... Sopslut!
En som borde leverera snart om han ska bli lika bra som Rossi i historieböckerna är ju Butter. Visst, han är med där uppe och gör sällan ett dåligt race men från det till att axla Rossis mantel är det en bit.
Honda förvånar nog alla med en hoj som ser påtagligt blek ut. Både Melandri och Pedrosa har visat att de verkligen kan briljera; i år ser de ut att anstränga sig för att alls hänga med. Honda har haft lika dålig utdelning med sin 800 som Suzuki har haft positiv. Jag tycker detta är något bra eftersom det kan leda till att alla fabrikat blir attraktiva val för alla förare. För inte så länge sedan var Honda det enda fabrikat som kunde vinna över en hel säsong. Nu ser det ut som om alla kan det. Kanske får vi se Hopkins på Yamaha, Stoner på Suzuki och Hayden på Kawasaki om något år?!Han har ju flest poäng bland hondaförarna, trots en nolla i år. Men övertygande har han inte varit, har knappt någon hondaförare vart, förutom elias monsterrace i turkiet.
Märkena ser väldigt jämna ut i år, bara ducati som ser ut att ha ett övertag.
Tycker även det ser ut som bridgestone-åkarna varit bättre på att välja däck.
Det tror jag inte men jag är rätt säker på att han slutar högre än Hayden.
Ja, jag tror också att rätt förare kan vinna på vilken hoj som helst.
Kawasaki ser ju resultatmässigt bleka ut men deras största problem i år, och antagligen även de senaste åren (mtp Nakanos prestationer i år) är förare som helt enkelt inte är bra nog. Förstår inte riktigt hur dom tänker...
Honda förvånar nog alla med en hoj som ser påtagligt blek ut. Både Melandri och Pedrosa har visat att de verkligen kan briljera; i år ser de ut att anstränga sig för att alls hänga med. Honda har haft lika dålig utdelning med sin 800 som Suzuki har haft positiv. Jag tycker detta är något bra eftersom det kan leda till att alla fabrikat blir attraktiva val för alla förare. För inte så länge sedan var Honda det enda fabrikat som kunde vinna över en hel säsong. Nu ser det ut som om alla kan det. Kanske får vi se Hopkins på Yamaha, Stoner på Suzuki och Hayden på Kawasaki om något år?!
Honda är inte den enda tillverkaren som gör skenbart märkliga förarrekryteringar; jag tror de tecknade ett 2-årskontrakt med TrickDaddy efter titeln. 2008 alltså. Men om han inte gör en plötslig och mycket kraftfull uppryckning har jag svårt att se hur han kan köra Repsol/Honda nästa år. Kanske blir det Konica?Hur länge har Hayden kontrakt med repsol/Honda?
Det verkar inte riktigt gå att tala om "en 800 kubikare" eftersom de olika fabrikaten verkar mycket olika. Men på pappret skulle det passa honom. Jag tror vi får se honom i MotoGP nästa år hos Ducati d’Antin.Hur skulle Biaggi passa på en 800 kubikare?
Det verkar inte riktigt gå att tala om "en 800 kubikare" eftersom de olika fabrikaten verkar mycket olika. Men på pappret skulle det passa honom. Jag tror vi får se honom i MotoGP nästa år hos Ducati d’Antin.
Honda är inte den enda tillverkaren som gör skenbart märkliga förarrekryteringar; jag tror de tecknade ett 2-årskontrakt med TrickDaddy efter titeln. 2008 alltså. Men om han inte gör en plötslig och mycket kraftfull uppryckning har jag svårt att se hur han kan köra Repsol/Honda nästa år. Kanske blir det Konica?
Det verkar inte riktigt gå att tala om "en 800 kubikare" eftersom de olika fabrikaten verkar mycket olika. Men på pappret skulle det passa honom. Jag tror vi får se honom i MotoGP nästa år hos Ducati d’Antin.
Och varför tror du att HRC skulle göra sig av med sin amerikanske världsmästare pga en eventuellt misslyckade säsong?Honda är inte den enda tillverkaren som gör skenbart märkliga förarrekryteringar; jag tror de tecknade ett 2-årskontrakt med TrickDaddy efter titeln. 2008 alltså. Men om han inte gör en plötslig och mycket kraftfull uppryckning har jag svårt att se hur han kan köra Repsol/Honda nästa år. Kanske blir det Konica?
Biaggi skulle inte "harva runt i mellanskiktet" - det har han aldrig gjort i GP. Vilka team tänker du på som är "halvbra"? Är t.ex. Repsol/Honda ett "halvbra" team eftersom den regerande världsmästaren ligger elva i sammandraget?Varför skulle han gå till MotoGP för att harva runt i mellanskiktet i ett halvbra team?
Kanske det team du nämnde själv.Biaggi skulle inte "harva runt i mellanskiktet" - det har han aldrig gjort i GP. Vilka team tänker du på som är "halvbra"?
Biaggi skulle inte "harva runt i mellanskiktet" - det har han aldrig gjort i GP. Vilka team tänker du på som är "halvbra"? Är t.ex. Repsol/Honda ett "halvbra" team eftersom den regerande världsmästaren ligger elva i sammandraget?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |