Vad föredrar du? (Skjutsa eller inte?)

Nå?

• Antal röstningar
    0
Delad glädje e ju dubbel glädje :)
Vill någon böna åka är det trevligt, men att kramas av killkompisar är inte riktigt samm nöje ;)

Intressantare kanske... -Hur många tjejer skjutsar er (om någon) kille eller killkompisar?

Delad glädje e ju dubbel glädje :)
Vill någon böna åka är det trevligt, men att kramas av killkompisar är inte riktigt samm nöje ;)

Intressantare kanske... -Hur många tjejer skjutsar er (om någon) kille eller killkompisar?

Sjutsa är trevligt som omväxling, absolut. Men knappast det sättet jag föredrar att åka hoj på iaf. Tur för bönorna att vi är olika.

Jag har en del kvinnliga bekanta som kör hoj och de skjutsar runt på en del killar. Men speciellt vanligt tror jag knappast det är.

Sjutsa är trevligt som omväxling....
Men speciellt vanligt tror jag knappast det är.
Det är ju två delar som är annorlunda:
1. Hojen beter sig på ett annat sätt. 2. Du måste, utöver ansvaret för en annan person, också beräkna ev reaktioner från passageraren på olika manövrar.

Lite pga. ovanligheten, som det gör frågan intressantare. Ibland ser man ju män som kör som kärringar o ibland en :tuttar m stake :D

*fri tolkning* :rolleyes:

Jag kär helst ensammen, därför tycker jag att min kära sambo ska skaffa egen hoj, har till och med erbjudit mig att betala halva den för jag tror bägge skulle ha mycket roligare med varsin hoj.
Men visst, det kan vara trevligt att åka tillsammans men det blir ju inte alls lika lättsvängt och sådär.

Jag kär helst ensammen, därför tycker jag att min kära sambo ska skaffa egen hoj, har till och med erbjudit mig att betala halva den för jag tror bägge skulle ha mycket roligare med varsin hoj.
Men visst, det kan vara trevligt att åka tillsammans men det blir ju inte alls lika lättsvängt och sådär.

Jo.. Jag trodde faktiskt att alla helst ville åka själv på sina hojar. Det är väldigt förvånande, för mig, att nästan 10% (i dagsläget) väljer att hellre skjutsa runt på sin sambo än att åka själv alternativt att hon åkte på sin egen hoj. Mycket förvånande, faktiskt.

Men det är väl bra att alla inte tänker lika.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back