mesh
Ny medlem
Xyron skrev:2337789Då kan du inte köra speciellt aktivt![]()
Vad menar du med "aktivt"? Att ligga och nosa på rödmarkering och/eller wheela/burna/leka mest hela tiden? Nej, då kör jag definitivt inte aktivt. Jag åker mest slingriga småvägar, där jag ligger i typ 70-100 km/h. Visst gör jag fullgasaccellerationer till och från, men inte "hela tiden". Snoppförlängning á la köra bakhjulet förbi korvmojen, eller varva ur varenda växel på avenyn har aldrig tilltalat mig.
enchanter skrev:2337801
Hade en kompis som hade en ´95 som var törstig som fan.. Har även hört från "nån till" ..
Men som sagt är det bara nått man har hört så..![]()
Det är möjligt att det skiljer lite mellan årsmodellerna också förstås. Min har ju "bara" 93 hästar, medan 95
Last edited: