cybertron
IT-Tekniker, pappa och mc-knutte
- Gick med
- 31 Mar 2006
- Ort
- Slite
- Hoj
- Yamaha TT600S -93, TMS 200cc -07 DÖD ,TZR 125cc -87, Yamaha XS 400cc -82 (såld)
Hej!
Jag är på jakt på en billig sporthoj, max. 20000:- (absoluta smärtgränsen 25000
Jag vill ha 4-takt och den ska vara billig i drift (kommer mest att köra fram och tillbaka till jobbet) Då jag är liten (170 cm och 60kg) så behövs inga supermaskiner, jag har själv sneglat på 125cc, jag har tungt kort btw, och jag hade tidigare en 400cc från tidigt 80-tal. den drog dock mycket (0.8)...
jag vill ha en bränsleförbrukning på max. 0.5 l/milen (vid normal körning)
går det?
Jag har sneglat på CBR125 (men hört att den är extremt liten), även kikat på lifans sporthojar (har inget emot kina och dess kvalitet)
alla förslag mottages, men jag vill ej att detta skall bli en sälj tråd, säg istället märke, modell, cc och info gärna bilder och ungefärliga priser och om dem är värda priset (skriv gärna för och nackdelar med modellen)
tack på förhand
Michael
Jag är på jakt på en billig sporthoj, max. 20000:- (absoluta smärtgränsen 25000
Jag vill ha 4-takt och den ska vara billig i drift (kommer mest att köra fram och tillbaka till jobbet) Då jag är liten (170 cm och 60kg) så behövs inga supermaskiner, jag har själv sneglat på 125cc, jag har tungt kort btw, och jag hade tidigare en 400cc från tidigt 80-tal. den drog dock mycket (0.8)...
jag vill ha en bränsleförbrukning på max. 0.5 l/milen (vid normal körning)
går det?
Jag har sneglat på CBR125 (men hört att den är extremt liten), även kikat på lifans sporthojar (har inget emot kina och dess kvalitet)
alla förslag mottages, men jag vill ej att detta skall bli en sälj tråd, säg istället märke, modell, cc och info gärna bilder och ungefärliga priser och om dem är värda priset (skriv gärna för och nackdelar med modellen)
tack på förhand
Michael

nä, men jag är 195!
)