Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eas88 skrev:Vad ska jag har för munstycke i förgasaren när mitt nya Giannelli system kommer till DTR:n? Det sitter original i nu. Och ja, jag har sökt...![]()
Eas88 skrev:Varför inte? Många borde väl ha Giannelli på sin DTRpå forumet?![]()
Eas88 skrev:Ledsen men det kan jag icke tro på. Nån som vet svaret på mig fråga?
![]()

Eas88 skrev:Ledsen men det kan jag icke tro på. Nån som vet svaret på mig fråga?
![]()
![]()
Eas88 skrev:Varför inte? Många borde väl ha Giannelli på sin DTRpå forumet?![]()
Emil 125 skrev:det kan vara så som shoik säger men, när jag skulle beställa fanns det bara 240, 250, 260, 270, osv.
det sitter 240 orginal på... jag har ställt nålen så långt ner som möjligt så den ska få så lite soppa som möjligt.
jag orkar inte höra mej omkring om ett 245 munstycke eller liknade..
egentligen ska man nog ha ett typ 245 munstycke,
men det funkar med 250....
Emil 125 skrev:det kan vara så som shoik säger men, när jag skulle beställa fanns det bara 240, 250, 260, 270, osv.
det sitter 240 orginal på... jag har ställt nålen så långt ner som möjligt så den ska få så lite soppa som möjligt.
jag orkar inte höra mej omkring om ett 245 munstycke eller liknade..
egentligen ska man nog ha ett typ 245 munstycke,
men det funkar med 250....
då måste det väll ändå vara billigare att köpa ett helt nytt munstycke i rätt strlcRoC skrev:Lämna in munstycket på borrning..
shoik skrev:då måste det väll ändå vara billigare att köpa ett helt nytt munstycke i rätt strl![]()
cRoC skrev:Ville han inte ha det i nån storlek som inte fanns?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |