Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
keno79 skrev:2084597Tja!
Håller på att ta MC kort, och kikar runt lite på olika hojjar. Men nu till frågan , eftersom jag är ganska lång, 190cm, vilken hojj tror ni skulle passa mig?(ska vara en mc för nybörjare, kanske en 600, 750?)'
mvh kennet
Jag är också 190cm och har alltid haft samma "problem" som du..keno79 skrev:2084597Tja!
Håller på att ta MC kort, och kikar runt lite på olika hojjar. Men nu till frågan , eftersom jag är ganska lång, 190cm, vilken hojj tror ni skulle passa mig?(ska vara en mc för nybörjare, kanske en 600, 750?)'
mvh kennet
De flesta skulle jag tro. Det beror mer på hur du kommer att köra och vad du är intresserad av.keno79 skrev:2084597...vilken hojj tror ni skulle passa mig?

mvh kennet
mvh kennet
mvh kennet

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem