Vad för hoj har ni lagt omkull?

Vad för hoj har du lagt omkull?

• Antal röstningar
    0
Mavve skrev:
EDIT: Jag har förresten 3 skadefria år hos Fbolagen....
Tre år!? Det är ju precis så långt tills BMXJohan får köpa starköl på krogen. Vilket sammanträffande, det måste betyda nåt.

Bingo skrev:
Tre år!? Det är ju precis så långt tills BMXJohan får köpa starköl på krogen. Vilket sammanträffande, det måste betyda nåt.

Hmm, du har nog rätt. har oxå tyckt att det måste skilja 8 år mellan den lille killen o mig :)

Du måste fixa MSN för jag vill ju visa dig en grej på min webcam.

Mavve skrev:
Jag kör som en Gud :cool:

Det beror ju på vem som sitter i bilen eller bak på hojen.
E jag själv e d ju bara till att gasa tills det blir svart för ögonen om man så vill.
Med passagerare är det skillnad.

Vuxna tycker att jag kör riktigt bra :)
Min förre chef tyckte jag körde ruskigt bra med glassbilen, när hon var med :rolleyes:

Svårt att respektera ett liv man inte har :3freak

BMWjohan: Vill du rejsa mot mig i sommar? Vi kan spela in det och jag kan väla en 30-50-väg som slingrar sig inom centrum nånstans.
Vinnaren kan få spinna upp den andres gräsmatta :rofl

EDIT: Jag har förresten 3 skadefria år hos Fbolagen....

ja din kraschlista var inte liten direkt :D

BMWjohan: Vill du rejsa mot mig i sommar? Vi kan spela in det och jag kan väla en 30-50-väg som slingrar sig inom centrum nånstans.
Vinnaren kan få spinna upp den andres gräsmatta :rofl

ha ha.. gärna :D
fast jag har ingen gräsmatta så du får spinna sönder någon av kommunens gräsmattor istället. jag kan ju tipsa dig om var dom bästa finns

jag har faktiskt "kraschat" min hoj två gånger och det var riktiga rejäla machokrascher.

krasch 1: jag övar garagevändningar och råkar nypa till med handbromsen så att jag lägger hojen på sidan :banana

krasch 2: jag åker i kanske 10km/h och försöker fälla upp visiret som har fastnat lite. råkar då åka ner i diket med hojen så att den välter :banana

Jag har förvisso kvaddat min r1'a på bana och kvaddat ett antal bilar, gjort oräkneliga vurpor på cross under 10års tävlande.

Men hur många här har totalkvaddat en en båt, eller rättare sagt kört rakt över en 5meters segelbåt i 30 knop.
Och för att klargöra omständigheterna så var det kolsvart ute på hösten och segelbåten låg och drev omkring utan lanternor ingen blev skadad för segelbåten va tom.

Lasker skrev:
Jag har förvisso kvaddat min r1'a på bana och kvaddat ett antal bilar, gjort oräkneliga vurpor på cross under 10års tävlande.

Men hur många här har totalkvaddat en en båt, eller rättare sagt kört rakt över en 5meters segelbåt i 30 knop.
Och för att klargöra omständigheterna så var det kolsvart ute på hösten och segelbåten låg och drev omkring utan lanternor ingen blev skadad för segelbåten va tom.

Har en gammal kompis som kvaddat ~30 segelbåtsmaster, ~5 optimistjollar, en segelbåt, en telefonkiosk, en telefonstolpe, allt i en och samma krock :rolleyes:
Han försökte som 15-åring på fyllan ta en 90 graders kurva i 160 blås med sin farsas 740 och hamnade i en småbåtshamn. Tack o lov så blev ingen skadad iaf.

R6:an har varit vurpad både när jag köpte den.. och sen har den gått omkull på bana oxå.

Mavve skrev:
Detta har jag krashat i mitt liv:

Lancia Y10
Nissan micra
Volvo 740 aut.
Volvo 760
Volvo 740 man.
Alfa 75
Peugeot 605
BMW 518
BMW 528
Mercedes 312D
NSR 125
ZXR 400
ZXR 750/900
ZXR 400

Så jag valde ZX-9R :)

Bilar räknas inte som hojar :kocko dessutom så skrev du häromveckan att du
kör bättre i trafiken än andra gör, ändå har du ´kvaddat mer än vad en vanlig svenne gör på 50 år :va

(Nu är det fredag och gruppkram)

bmwjohan skrev:
jag har faktiskt "kraschat" min hoj två gånger och det var riktiga rejäla machokrascher.

krasch 1: jag övar garagevändningar och råkar nypa till med handbromsen så att jag lägger hojen på sidan :banana

krasch 2: jag åker i kanske 10km/h och försöker fälla upp visiret som har fastnat lite. råkar då åka ner i diket med hojen så att den välter :banana

Hmmm varför skriver du då så här (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=19840&highlight=bmwjohan) i en annan tråd? :va

3 ggr på samma dag å åt helvete flög du oxå... :crash

GSXR1100R skrev:
Bilar räknas inte som hojar :kocko dessutom så skrev du häromveckan att du
kör bättre i trafiken än andra gör, ändå har du ´kvaddat mer än vad en vanlig svenne gör på 50 år :va

(Nu är det fredag och gruppkram)

Jag kör oxå bättre än många andra...

Jag HADE ju inte behövt köra utan bromsar.
Jag HADE ju inte behövt köra i 120 in i en rondell med 750/900
Jag HADE ju inte behövt köra sinnessjukt de gånger jag gjorde det..... big differense.

Kramis.

Gix skrev:
Hmmm varför skriver du då så här (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=19840&highlight=bmwjohan) i en annan tråd? :va

3 ggr på samma dag å åt helvete flög du oxå... :crash

cross räknas inte. med crossen har jag kört omkull så många gånger att jag tappat räkningen. jag tycker inte att det räknas med cross för det händer inte så mycket när man vurpar. man kanske slår av ett bromshandtag och stukar en fot nångång men så mycket mer händer det inte.

Fanns inget alt som stämde in på mig, fast jag kultade min tl1000s :rolleyes:
Fick en såpas duktig high side att den blev löst av förs bolaget, vilket i övrigt gick helt smärtfritt folksam var det :tummenupp

Mavve skrev:
Jag kör oxå bättre än många andra...

Jag HADE ju inte behövt köra utan bromsar.
Jag HADE ju inte behövt köra i 120 in i en rondell med 750/900
Jag HADE ju inte behövt köra sinnessjukt de gånger jag gjorde det..... big differense.

Kramis.
En duktig förare HADE inte gjort ovanstående klanterier :tungan

Den var ju kul...
Zx 6r 2ggr
R6 1 gång
GSXR 1000 1 gång

Alla på bana

Sen så kommer ju ett gäng med crossar/enduro

Trampcyckel rött och grönt handtag , 8år...fick inte upp samma fart som storebror i det nybyggda hoppet.....kedjeskyddet tar i....stoppie...
yamaha DT125 gashäng....
yamaha DT 125 rullgrus i korsning...
Kawazaki 500 Z dumt hembyggd krök som låste framhjul vid hård inbromsning
(rakt fram i sväng .....dike...taggtråd...)
Kawazaki 500 Z för hög kant från grus till asfalt ...kast ,wobbel ,glid...
Yamaha RD 500 dum älg.....
Honda cbr 900 dum bil...

BENSON skrev:
Kawazaki 500 Z dumt hembyggd krök som låste framhjul vid hård inbromsning
(rakt fram i sväng .....dike...taggtråd...)
Kawazaki 500 Z för hög kant från grus till asfalt ...kast ,wobbel ,glid...
Yamaha RD 500 dum älg.....
Honda cbr 900 dum bil...

dike... taggtråd.. hur gick det? känns som att det kan sluta väldigt illa om man drar in i taggtråd i hyfsat hög fart.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing