Vad driver pedofiler?

Status
Ej öppen för fler svar.

MR.Robin

Bannad
Gick med
31 Mar 2006
Hoj
Kommer nog...
Jag satt o diskuterade med en vän ang detta med lille Tille...

Vi kom fram till att barn är ju de oskyldigaste små varelserna som finns... Helt försvarslösa...

Och de som då gör små barn då är ju de värsta av de värsta avskumen...

De flesta av oss med antingen småsystrar / bröder eller döttrar o söner har antagligen varit med om att klockan har blitit sent o ens barn/syskon inte kommit hem än, man rör sig ut för att leta efter denna... Och jag kan tänka mig att de flesta som hamnat i denna sits tänker att, det FINNS ju faktiskt pedofiler o alla möjliga sjuka personer...

Man tänker ju inte "om nån gjort min unge / syskon nått så JÄVLAR ska ja ringa snuten..." utan man tänker ju att man utan tvekan skulle göra sig olyklig på denna personen! Jag hatar sånna här personer...

Inser de inte sjävla att våldta små barn är fel?

Har de ingen spärr i huvet som säger "det här är barn... Dom är oskyldiga o jag ska inte göra dem illa"?

Vad FAAN är det som driver en pedofil? Sexuella behov?
Om så är fallet varför i helvete har de inte viljan till att avstå för att det är fel?

Eller är det en sjukdom? En hjärnrubbning?

Jag förstår verkligen inte...

//R

Edit... Märkte att det var en massa stavfel... Ni får se mellan fingrarna med dem. :rolleyes:

Last edited:
Ja du....som far till en tonåring och två snart tonåriga döttrar har man ju haft sin beskärda del oro...3 döttrar? vad har JAG gjort för ont???? :hihi

Men för att hålla mig on topic...pedofilerna har ju oftast själva blivit utnyttjade som barn(det hävdas ju så i pressen iaf), så det kanske är fråga om nåt slags hämndbegär? Ex: Om jag fick MIN barndom förstörd skall alla andra också få...

Har egentligen ingen aning, bara en tanke som dök upp när jag läste inlägget...Tätt följd av tanken att den jävel som rör mina barn kommer jag stycka med en domkraft. :fatta!

Lord Adrian skrev:
2066260 Ja du....som far till en tonåring och två snart tonåriga döttrar har man ju haft sin beskärda del oro...3 döttrar? vad har JAG gjort för ont???? :hihi

Men för att hålla mig on topic...pedofilerna har ju oftast själva blivit utnyttjade som barn(det hävdas ju så i pressen iaf), så det kanske är fråga om nåt slags hämndbegär? Ex: Om jag fick MIN barndom förstörd skall alla andra också få...

Har egentligen ingen aning, bara en tanke som dök upp när jag läste inlägget...Tätt följd av tanken att den jävel som rör mina barn kommer jag stycka med en domkraft. :fatta!

Men alltså.. Vem började uttnyttja sitt barn o varför isåfall?
Jag gillar inte att pressen får pedofiler att framstå som stackare med sjukdomar.. Är inte massmördare pshykist störda med isfall o stackare?

Jag tror, eller rättare sagt det enda jag kan komma på är sexuellabehov... Och det är ju så jävla sjukt så man får konstigt i magen... Vem faan är så sjuk så man kan kidnappa en liten 5årig flicka för att få ha sex med henne?

Appråpå det där med "om nån rör mina barn så.." Det är ju verkligen så, man tänker ju knappast att man skulle anmäla dem för att det är olagligt att göra dem illa.. eller?

Jag förstår inte alls alltså.. Hur kan folk vara så fel?

MR.Robin skrev:
2066262 Men alltså.. Vem började uttnyttja sitt barn o varför isåfall?
Jag gillar inte att pressen får pedofiler att framstå som stackare med sjukdomar.. Är inte massmördare pshykist störda med isfall o stackare?

Jag tror, eller rättare sagt det enda jag kan komma på är sexuellabehov... Och det är ju så jävla sjukt så man får konstigt i magen... Vem faan är så sjuk så man kan kidnappa en liten 5årig flicka för att få ha sex med henne?

Appråpå det där med "om nån rör mina barn så.." Det är ju verkligen så, man tänker ju knappast att man skulle anmäla dem för att det är olagligt att göra dem illa.. eller?

min högst amatörmässiga åsikt är att pedofili är en sexuell läggning som vilken annan.. MEN !!!! den får ju som resultat att något barn får barndomen förstörd.

men jag anser iaf inte att pedofili är en sjukdom, bara jefligt sjukt

heimdal skrev:
2066283 min högst amatörmässiga åsikt är att pedofili är en sexuell läggning som vilken annan.. MEN !!!! den får ju som resultat att något barn får barndomen förstörd.

men jag anser iaf inte att pedofili är en sjukdom, bara jefligt sjukt

Om det bara är en läggning så borde man kunna hålla sig tillbaka?

Jag tror faan det är en störning?

Men världen vore faan rutten om de bara var en normal läggning.. eller inte normal.. utan inget fel på dem..

tror att pedofili är sexuell läggning samtidigt som det är form av störning.
något är det ju som driver dessa "mäniskor" att bete sig på detta sätt :(
dock tror jag inte en tripp till hispan räcker för att "bota" en sådan person

Fick jag veta att nån äcklig pedofil varit på min dotter skulle jag starkt överväga att kasterera den med en slö osthyvel faktiskt....
På fullt allvar...
Till såna människor finns ingen ursäkt i hela världen som räcker....

Kia skrev:
2066495 Fick jag veta att nån äcklig pedofil varit på min dotter skulle jag starkt överväga att kasterera den med en slö osthyvel faktiskt....
På fullt allvar...
känner ingen sympati alls för pedofiler fanns det en lag som sa att man fick jaga dom under älg säsongen så skulle ja :huvet

Kia skrev:
2066495 Fick jag veta att nån äcklig pedofil varit på min dotter skulle jag starkt överväga att kasterera den med en slö osthyvel faktiskt....
På fullt allvar...
De va väl du som inte tyckte om låtsas-poliser?

Pedofiler kan nog inte rå för att dom är attraherade av barn, hur äckligt det än må vara. Felet görs först när dom våldtar och när dom sjuka fantasierna blir starkare än medmänskligheten.

Last edited:
MR.Robin skrev:
2066262 Men alltså.. Vem började uttnyttja sitt barn o varför isåfall?

Katolska präster...där har ni svaret...och engelska studenter som går på internat....stryk och våld. där fostrars de, sen med en störning i hjärnan så kan dessa inte ha en normal relation med en kvinna, så dom tar till de som är svaga och inte kan förvara sig..FY FAN...

Kia skrev:
På fullt allvar...

Du kan få låna en skitslö morakniv med sönderslagen egg...jag kan hjälpa att visa var det gör som mest ont att skära länge,,,,

HanneZ skrev:
2066507Pedofiler kan nog inte rå för att dom är attraherade av barn, hur äckligt det än må vara. Felet görs först när dom våldtar och när dom sjuka fantasierna blir starkare än medmänskligheten.

Det ligger något i det. Kanske är pedofili en sexuell läggning och inte en sjukdom. Men något är allvarligt fel i huvudet på den som måste ha utlopp för sina sexuella drifter på det sättet. Kan man inte kontrollera sig i förhållande till barn så är man inte frisk, även om det eventuellt inte är den sexuella åtrån till barn i sig som utgör sjukdomen.

Pedofili är en sexuell läggning som samhället inte accepterat, ännu. Om några generationer så går framtidens "humanister" i parad för dessa också.

ah17 skrev:
2066653 Pedofili är en sexuell läggning som samhället inte accepterat, ännu. Om några generationer så går framtidens "humanister" i parad för dessa också.
Jo antagligen...

Lite extra bitter idag? Det är ju fredag trots allt...

HanneZ skrev:
2066507 De va väl du som inte tyckte om låtsas-poliser?

Pedofiler kan nog inte rå för att dom är attraherade av barn, hur äckligt det än må vara. Felet görs först när dom våldtar och när dom sjuka fantasierna blir starkare än medmänskligheten.

Du har inga egna barn va...??? :pannkyss

HanneZ skrev:
2066668 Jag har inga dimljus men jag vet att dom bländar ändå :hihi

Skitlöjligt.... Det är väl en jäv*a skillnad att köra med dimljus och att förgripa sig på barn?
Behöver inte vara nån låssaspolis för att ha rätt att skydda mina barn... Det räcker med att jag är mamma för att ha den rätten...

Kia skrev:
2066691 Skitlöjligt.... Det är väl en jäv*a skillnad att köra med dimljus och att förgripa sig på barn?
Behöver inte vara nån låssaspolis för att ha rätt att skydda mina barn... Det räcker med att jag är mamma för att ha den rätten...
Det va inte så seriöst menat.

Skydda gör du nog bäst genom att låta förövaren vara och låta lagen ta hand om honom, det är nog bättre än att riskera hamna i fängelse och inte kunna ta hand om ditt barn. Nu tänker man självklart inte så om det skulle hända, fast det är så man borde tänka.

Majoriteten av alla pedofiler har normala spärrar och låter det stanna vid fantasier, det absolut sjukaste är att de också straffas.

En annan ganska sjuk sak är att folk inte kan skilja på dessa normala människor och de som förgriper sig på barn.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!