Vad driver pedofiler?

Status
Ej öppen för fler svar.
Halogen skrev:
2067267 I såna fall vill jag se dina referenser.

Som duktig system vetare så borde du med datorernas hjälp ta reda på vem jag är , så, så, jobba på nu...

Gab or skrev:
2067466 Som duktig system vetare så borde du med datorernas hjälp ta reda på vem jag är , så, så, jobba på nu...

Referenser var det, inte personuppgifter. Har du anlitats av någon innan? För man vill ju helst ha en person som levererar och inte någon randomsnubbe som spelar hardass på internet, eller hur?

Halogen skrev:
2067485 Referenser var det, inte personuppgifter. Har du anlitats av någon innan? För man vill ju helst ha en person som levererar och inte någon randomsnubbe som spelar hardass på internet, eller hur?

Du har PM

Gabor skrev:
2067489 Du har PM

Jag ser det. Men var det verkligen nödvändigt att skicka ett PM som bara innehåller "Ja?? Vad vill du??"? En viss nivå av professionalism förväntar jag mig ändå av en would-be hitman.

Mitra skrev:
2066934 Jag tror inte att det handlar om någon sexuallitet öht utan MAKT. Ett barn kan inte säga ifrån eller komma loss. Alltså lovligt byte :zpy

Samma sak är det med våldtäkter handlar inte om sex utan om makt. JAG har makten att skada en annan person och det gör dom upphetsade.

Men jag skulle pesonligen ge mig ut på jakt med en mycket slö kniv om någon ger sig på mina brorsdöttrar :mad:

De skulle få känna på vad smärta var länge.................

Så man vill ha mer makt över lättklädda än i burka-outfit?

Gabor skrev:
2067489 Du har PM

Vaddå sitta och smyga med PM?? Nu satt ju jag här och blev nyfiken på vad du skulle nämna för referenser å så går du och skickar ett PM bara sådär.... ;)

:pannkyss
Halogen skrev:
2067504 Jag ser det. Men var det verkligen nödvändigt att skicka ett PM som bara innehåller "Ja?? Vad vill du??"? En viss nivå av professionalism förväntar jag mig ändå av en would-be hitman.

Kia skrev:
2067511 Vaddå sitta och smyga med PM?? Nu satt ju jag här och blev nyfiken på vad du skulle nämna för referenser å så går du och skickar ett PM bara sådär.... ;)

Du borde veta bättre. :pannkyss

korvgubbe skrev:
2067554 Åfan, då definierar vi kontroversiellt på olika sätt.

Om man får tro de kvinnor som kommer till tals i media så har de på sig burkan helt frivilligt. Att påstå något annat är då att anse som rasistiskt och fördomsfullt enligt pk-lexikon.

ah17 skrev:
2067507 Så man vill ha mer makt över lättklädda än i burka-outfit?

Jag har aldrig sett ett barn i burka.....

Och det förekommer även våldtäkter i dessa länder där kvinnor är iklädda burka. Skillnaden är bara att de får skylla sig själv. Och om de berättar det så blir de stenade eller så begås ett hedersmord inom familjen eftersom de är en skam att ha en dotter som inte är oskuld.......

Hmmmm styk det sista kom just på att vissa domstolar tycker det samma här om att skylla sig själv.

Och som jag har sagt innan det handlar om MAKT och inte sexuallitet. Man tänder på makten man har INTE på personen i fråga. Det är bara slumpen som avgör vem som blir ett offer och inte hur den ser ut.

Pedofili

Med tanke på hur mycket porr och då framförallt barnporr omsätter på internet så är det nog betydligt fler än de 1000 talet (eller hur många de är) som gör verklighet av sina fantasier som faktiskt tittar på dessa bilder. Men som skrivit tidigare det är skillnad på fantasier och att göra verklighet av det. Hur gör ni som tittar på nakna tjejer på nätet, anmäler ni om någon ser ut att vara för ung eller hoppar ni bara vidare till nästa bild?
Hade inga gått in och tittat på peddobilderna så hade sidorna troligtvis självdött ganska snabbt men om man ser antalet besökare undrar man vilka som besöker sidorna.

Pedofiler har i vissa fall själv blivit utsatta och visar då kärlek på samma sätt de själv fått lära sig visa kärlek på. Detta sätt fattar inte vi "normala" människor utan den beror på deras väldigt udda människobild.

Sen ska vi skydda barnen från pedofiler och lära dem att om de inte vill krama mobror Olle så ska de inte behöva göra det. Säg aldrig till ett barn att "men visst kan Kalle få en kram av dig" osv. Lär barnen att de själv bestämmer över sin kropp och bara behöver krama vem de vill.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!