Vad dricker ni ikväll?

Lyfter tråden bara för att skryta med att jag efter en vit vecka ikväll har smuttat i mig ett par tre fyra cl otard vsop dyrcognac.

Jag avrundar nog med några knallar ljusa tiger öl.

Nå låt höra, vad dricker ni?

cola för ingen ville dra ut :3freak fastmin rygg tackar mig iof och jag är ganska trött så lika bra det.

Avslutar en hård första arbtesvecka med en blandning av Staropramen och Mariestads!

Loka Päron.

Ska till jobbet om en halvtimme, än en gång har man horat ut sig till företaget. Tur att det faktiskt märks i lönekuvertet.

Köpt ett gäng grill/sommar/BBQ öl, mest för att prova.. Visar sig vara riktigt ljus lager som smakar, well ingenting.. Men det rinner ner fint ändå..

Spendrups, glider ned ganska lätt (ingen favorit men duger) i morgon ska det hällas ned:)

Tog det sista av Bowmore:en nu, nu är det helt torrlagt, vad ska man göra :skrämd

Åka till nazi-land och köpa mer :näsblod
Lika torrt här nästan, bara någon liter lakritsshot och drygt en 70´s Kapten kvar men den är slut imorrn då det är kräftskiva hos polaren :(
Kom på att jag har några flaskor whiskey orörda men hur gott är det med JW Black/red med cola liksom :huvet

Balvenie - Doublewood, 12årig... mmmm.. värmer gott efter en kylig kvällstur. Rackarns tur att jag tog den efter att jag kom hem och inte innan ;-)Konstapeln ville att jag skulle blåsa sugrör på kvällen...

några kalla folköl medan jag slog Cumaro-trall på balkongen. Sen när jag var klar blev det givetvis punsch på nya punschveradan... :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman