Vad dricker ni ikväll?

kapten ordinera rom och cola men får se vad det blir dyrt lär det iaf bli ikväll men vafan polarn pröjsar så :hihi

Öl, Öl, Ålfiske, Öl, ål, Öl, Ja ni fattar.
Alltså öl öl sen ål sen öl sen kanske mer ål eller öl. nu fattar ni va eller??
Fiske alltså. Jaja, vi grabbar vet i alla fall.:)

Ljust finskt öl, rött italienskt vin, dyr fransk cognac....

God natt.
Det är en dag i morgon också, och då ska jag äta tinade kinesiska kokta kräftor och dricka en eller åtta hemgjorda snapsar mm.

Hof på importburk. Billig satan och fördjävla god. Har druckit en rejäl "The Irishman" och nu är jag inne på en rejäl Chivas. Blir nog lite Tullarmore innan kvällen är slut. Synd dock att Bowmore'n är slut bara.

Vilken lättnad när tanten dragit ut på kalas efter förfest här hemma. Blir det långfilm, eller p-film? :va :hihi :D :tungan

Mariestad Sommarbrygd.

Det är ju fan att man inte upptäckt den härna tidigare, för jag antar att den försvinner å det snaraste nu när det snart är höst.

Prova dricka...vid datorn sitter du ju en då....

Det är inte så farligt att göra. Tvärtemot- då har man ju chansen att prova på olika groggar och drinkar också! :)

En annan historia var ju då polaren drack vid datorn och somnade vid sina föräldrars säng...:D

I saknad efter den lyckliga tid under vilken jag trodde mig i kopplingen kunna köra ATF (innan jag upptäckte att densamma läckte in i växellådan) så dricker jag Lindemans rödtjut. För att liksom minnas den förträffliga kopplingsfunktion jag hade på den röda vätskan tid.

/J

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...