Vad brukar ni inta till Moto-GP ?

Skrämmande av GP, är att det har blivit lite av bakfylle tv (är inte ung längre)

Va ????

Till MotoGP har man bara sin laptop med live timing. Det finns en anledning till att de två klasserna som kör innan kallas för fikaklasserna.
coffee1.gif

Barn och sambofri så blir det livetiming och te, massor med Roibooste med honung.

Kulinariskt ska det va =)

Ett GP skall alltid avnjutas med kaffe (gärna Espresso) Tropicana juice och Chiabatas som förbereds dagen innan.
En Chiabata innehåller gärna... Pastarmi skinka, mosarella ost, soltorkade tomater, ruccola sallad, färska basilika, vitlökssås och toppar den med lite dijionmajonäs...

Är det inte GP snart... nu blev jag ju hungrig :4skrika

TwinSucker skrev:
2064425 Ett GP skall alltid avnjutas med kaffe (gärna Espresso) Tropicana juice och Chiabatas som förbereds dagen innan.
En Chiabata innehåller gärna... Pastarmi skinka, mosarella ost, soltorkade tomater, ruccola sallad, färska basilika, vitlökssås och toppar den med lite dijionmajonäs...

Börjar det imorn kl 10 eller på söndag kl 10 ? :va Vilken bana ? Trodde det var på Valencia senast ? :va :D

Hmmmm... Brukar vakna lite bakis till 250 racet, och med lite tur blir det väl frukost till MotoGP. :sjuk

Annars intages en kebabpizza med fördel efter racet... :tummenupp

TwinSucker skrev:
2064425 Ett GP skall alltid avnjutas med kaffe (gärna Espresso) Tropicana juice och Chiabatas som förbereds dagen innan.

:Bugar :Bugar :Bugar

Men fye fan va hungrig jag blev :4skrika

1 super sized Dr. Pepper för bakfyllan brukar vara total......annars mer öl och hemmagjord spaghetti carbonara.

en pizza blire garanterat, tror att en cpricciosa utan skinka med ra lok o farska tomater o extra ost + kyckling star pa menyn pa sondag :tummenupp

har fatt en grym avsmak for s.k. pizzaskinka, den bade ser ut och smakar (troligtvis iaf, har ej testat) som sjalvdod ratta...

bebbe skrev:
2065217 F-N, känner mig helt ute hjuu. Sitter ju bara där och glor :rolleyes:
Samma här...man får ju aldrig tid till att käka heller, direkt man har dykt ner i chipspåsen i två sekunder så har rossi tagit 10 placeringar... :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT