Vad betyder detta?

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Motorrad im Top-Zustand leider mit Pleulagerschaden !! 1 ste Hand...... Gepflegt

Förstår att den är i bra skick och sånt, men vad är pleulagerschaden?? Något lager är paj/måste bytas men vilket? :confused:

BABELFISH säger

Motorcycle in the Top condition unfortunately with polarizing U storage facilities damage!! 1 ste hand...... Maintained

tycon1 skrev:
BABELFISH säger

Motorcycle in the Top condition unfortunately with polarizing U storage facilities damage!! 1 ste hand...... Maintained
Den har översatt lager till storage facility, den har alltså tolkat lager som ett lager som man förvarar saker i.
Jag tror att pleulager betyder fullfilmslager, dvs ett glidlager som det pumpas in olja i, den typ av lager som man hittar på vev- och kamaxlar.
Vilket av dom som avses vet jag inte.

Micke_Lindstrom skrev:
Den har översatt lager till storage facility, den har alltså tolkat lager som ett lager som man förvarar saker i.
Jag tror att pleulager betyder fullfilmslager, dvs ett glidlager som det pumpas in olja i, den typ av lager som man hittar på vev- och kamaxlar.
Vilket av dom som avses vet jag inte.

Okej, tyvärr så är man ju inte 100% tekniskt insatt, letar mellanklass och hittade en rätt fin men som hade detta felet, men eftersom det inte är bättre beskrivet så är det ju svårt att veta vad det rör sig om och han har inte svarat på min mail än

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...