Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Det är en potentiellt stor tabbe att skriva ut sitt efternamn. Särskilt om man har ett efternamn som bara sex personer i hela Sverige har.War-psycho skrev:Aha... Michael ?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är en potentiellt stor tabbe att skriva ut sitt efternamn. Särskilt om man har ett efternamn som bara sex personer i hela Sverige har.War-psycho skrev:Aha... Michael ?![]()

Äsch då. Har varken dyra tavlor hemma på väggen eller nåt annat som är värt å ha. Samhället är så jäkla öppet ändå.. Åker ju runt och visar min regskylt överallt.Esquire skrev:Det är en potentiellt stor tabbe att skriva ut sitt efternamn. Särskilt om man har ett efternamn som bara sex personer i hela Sverige har.![]()
Du kanske har en hoj i garaget? Eller nyckeln till en SL55 hängandes inne i nyckelskåpet?IronMike skrev:Äsch då. Har varken dyra tavlor hemma på väggen eller nåt annat som är värt å ha. Samhället är så jäkla öppet ändå.. Åker ju runt och visar min regskylt överallt.
Är mellan två hojjar, ska precis köpa ny, så det finns ingen å hämta. Nycklarna till mercian har jag stoppat upp i ändtarmen.. Å garaget, haha där kommer jag knappt in med nyckel å kod.Esquire skrev:Du kanske har en hoj i garaget? Eller nyckeln till en SL55 hängandes inne i nyckelskåpet?

Rosell skrev:Jag skulle ha YOULOSE om det gick....

IronMike skrev:Finns det nåt kul spegelvänt som man ser om man har mig i tex backspegeln ?
![]()
SILOPIronMike skrev:Finns det nåt kul spegelvänt som man ser om man har mig i tex backspegeln ?
![]()

Självklart..............IronMike skrev:Finns det nåt kul spegelvänt som man ser om man har mig i tex backspegeln ?
![]()
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!