Rasorblade
Ny medlem
I MIKE
TRY ME

TRY ME
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
robbandalal skrev:FUCT
jag såg på en gangster film en gång med såna dära mexikaner och då hade dom tatuerat F.T.W, det såg tufft ut.tror det betyder Free The Whales,det sa en tjejkompis jag hade.det skulle man ju haft på skylten![]()
det kan även betyda "for the win" eller "fuck the what?"Jonte76 skrev:F.T.W betyder väl Fuck The World?Är väl riktiga badasses som har det tatuerat!Såg en reklamfilm på bio om McD,där var det en snubbe som hade det tatuerat på sin hals.
Esquire skrev:2030723Det är en potentiellt stor tabbe att skriva ut sitt efternamn. Särskilt om man har ett efternamn som bara sex personer i hela Sverige har.![]()
Esquire skrev:2030761Du kanske har en hoj i garaget? Eller nyckeln till en SL55 hängandes inne i nyckelskåpet?
GuW skrev:2041603Annars kan man ju helt enkelt SMS'a iväg vilket regnummer som helst till 71456 och få namn och adress till vilken fordonsägare som helst, personlig, opersonlig eller vilket jäkla regnr som helst, så varför skulle det vara dumt?
Paradoxy skrev:2041615Smart att du sa det, nu vet ju alla tjyvar![]()
Polis eller larminstallatör ? =)GuW skrev:2041749
Jag kan fler knep om du vill lära dig att sno bilar, men dom tar vi väl i PM då, så att inte alla tjuvar här får lära sig något nytt.
(näe, jag snor inte bilar, mina erfarenheter är från andra sidan....)
IronMike skrev:2042548Polis eller larminstallatör ? =)
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten