DieselDoris
Gangster rap made me do it
Flyktiga vätskor, vad skulle det vara? Tippex och LSD eller?Solid snake skrev:Hembränt blandat med diverse andra flyktiga vätskor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flyktiga vätskor, vad skulle det vara? Tippex och LSD eller?Solid snake skrev:Hembränt blandat med diverse andra flyktiga vätskor.
Är LSD flyktigt? Det visste jag inte, tydligen så är du mer upplyst inom missbruk än vad jag är.Nitrogen skrev:Flyktiga vätskor, vad skulle det vara? Tippex och LSD eller?
Jag syftade väl mer på att det var flytande och därför ypperligt att hälla i drinken. Så ja, jag är väl mer upplyst än dig.Solid snake skrev:Är LSD flyktigt? Det visste jag inte, tydligen så är du mer upplyst inom missbruk än vad jag är.
Förlåt, men jag har maniska tvångstankar och måste alltid ha sista ordet. Men jag sätter mig på händerna nu så att jag inte kan skriva mer. Lycka till med spriten!Simp skrev:låt inte detta urarta till nån jävla pajkastar-tråd.. snälla.. det kan ni ta via pm..
LSD är flytande, sen droppar man det på små papperslappar med roliga figurer på.Solid snake skrev:Är LSD flyktigt? Det visste jag inte, tydligen så är du mer upplyst inom missbruk än vad jag är.
Redbull/jäger? Blandat eller?Zlide skrev:Skippa alla sorter. För många tyder bara på att du är velig...
Det enda som behövs är jägermeister. Sådär en 10-12 flarror.
Åsså halva kylen fylld med RedBull!![]()
RedBull/Jäger är![]()
En sak till: lär dig dricka whirre! Man får äckelkänslor i början, men det går över!
Mandrin.kajlyl skrev:Absolut Mandarin
Starstriker skrev:Utöver spriten i barskåpet ska du ALLTID som kille ha en flaska bra champagne i kylen. Kan komma väl till pass när man minst anar det![]()
Här har vi även en tjej med insikt; finns det något gubbigare än ett regelrätt barskåp? Eller ännu värre, en bardisk/barskåp?duckie skrev:Äntligen en snubbe med insikt.
Vad man behöver i ett barskåp är de klassiska baserna, vodka, gin och rom.
Till det tar man tillbehör efter egen smak, tex klara likörer, simmiga likörer, vermouth etc.
I mitt barskåp, som inte är ett skåp utan bara en slags öppen hylla i köket, finns vaniljvodka, single malt whisky, campari, tequila, mörk rom, Beefeater´s Gin, Passoa och en del slattar av obestämbar karaktär.
I ett mörkt utrymme finns vinlagret - röda italienare och riojor.
I kylen en flaska cava.
acura skrev:Juice och andra bland saker, grenadin, sour mix.
Skulle vilja slänga in en flaska Triple Sec, martini, tequila, nån flaska Sourz och ev. en flaska Campari så ska du kunna blanda till det mesta.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |