Vad önska sig i 30 år present

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
ge mig nå tips era gamlingar.......!!!!

Har villa
Har volvo kombi
Har en unge på 1.5år
Har inge speciella intressen

"presenten" kommer att komma från "morsan och farsan och dom närmaste"

Har önskat mig en Formula 1 styrning på Anderstorp http://www.rajamakiracing.com/

Föräldrarna tyckte att det var lite väl dyrt, men jag sa att jag lägger till resten.

Kom igen nu, ge mig nå mer förslag

Uffe, snart 30år

porr funkar alltid på gubbar :tuttar

Men om du gillar goda vin, whiskey, cigarer - så kanske en äldre hög kvalitativ lådan sådant

Annar en utegång med grabbarna (inkl. paintball/gokart/minimoto, bastu och bira)

crashtestdummy skrev:
jag önskade mig med en F1 styrning, men fick ingen. Så jag hoppas att du inte heller får det.. :hihi
Skade glad :) jag hoppas ju på en styrning, det är minhögsta önskan

fart freak skrev:
porr funkar alltid på gubbar :tuttar

Men om du gillar goda vin, whiskey, cigarer - så kanske en äldre hög kvalitativ lådan sådant

Annar en utegång med grabbarna (inkl. paintball/gokart/minimoto, bastu och bira)
Av alla utanför "familjen" så blir det att önska sig ett nytt BAR innehåll

Jag önskade mig sk "skyddskläder för mcbruk" fick det också, men det kanske du redan har up to date? :va Fyller på med några fler alternativ :tummenupp

Tandemhopp
Flyga MiG-29 : http://www.incredible-adventures.com/migs/

finns väl en hel del mer "normala" saker också att lista men har man råd så skulle jag gå på F1styring, lr flyga mig. :gnissla

Jag tycker det där Anderstorp systemet låter svinbra, jag vet inte hur stor "resten av familjen" är men dom kan väl skramla ihop av kusiner och sånt.

Nåt sånt borde jag ha önskat mej =(

R1 Uffe skrev:
ge mig nå tips era gamlingar.......!!!!

Har villa
Har volvo kombi
Har en unge på 1.5år
En veckas semester på någe soligt ställe + barn/husvakt där hemma låter väl gott? Eller man kanske inte vill ifrån sin unge redan vid 1,5 år?

Hmm, en makeover i huset kanske? Typ tapetsera om och dona i ett rum, det kostar ju inte jättemycket, bara en massa jobb...

Jussi skrev:
Jag tycker det där Anderstorp systemet låter svinbra, jag vet inte hur stor "resten av familjen" är men dom kan väl skramla ihop av kusiner och sånt.

Nåt sånt borde jag ha önskat mej =(
Det skulle vara det bästa, när jag personligen brinner för F1, familjen menar jag dom närmaste, sen resten är polarna typ. Som sagt bara jag får ett bidrag sen kan man noh lägga resten själv

tIgGeR skrev:
Kanske att de betalar ett dykcertifikat!
Eller kanske betalar min restskatt på 20 000kr :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg