Vad åker vi som långa?

Är runt 185cm och kör en RD 350, den är fan för liten, knäna sitter typ ovanför tanken! :D

Nej, felet är fotpinnarna, hade de suttit längre bak så hade det gått utan problem. Men fy fan, man blir nästan glad över att vara under 190cm! Ni som är över det verkar ha problem med allt nästan.. :D

Jag köper alltid justerbara fotpinnar så fort jag skaffar/byter hoj.
Ett tips till er som tycker att ni sitter lite fel och knän som hamnar
fel...

jag e 184 o kör r6 så de e inga problem för min del men har testat sitta på r1 o den funkar perfekt för mig.
PS: min farsa kör r1 o han e 2.00 o han har inga problem alls med det

230 cm lång :Honda Monkey bike. Funkar hyffsat bra, blir lite jobbigt när jag har passagerare dok..
1995monkey.jpg

inget fyrtorn i sammanhanget, men 185 cm.

hojar som provats och som kändes ok:

Gpz 900r
gsx 1100 ef
Blackbird
Super tenere
Dr 650 se
Triumph tiger
Bmw 1200 gs Adventure
Cagiva raptor

skiljer nog lite på personen också, och vilka krämpor man har :)

Är inte lång bara 1,85 men jag har lite svårt att se överkanten på varv och hastighetsmätaren för kåpkanten kommer precis i vägen. I bland blir det att titta utifrån och in. Kör 636a -02.

Körde i fjol CBR 954 och har nu bytt till CBR 1000-07 Repsol. Sitter OK men benvinkeln är tuff. Men va faan man vill ju köra sporthoj. Etapper på 10 mil är inga problem. Stannar man och vilar var 10-mil är det helt OK.
Köp en CBR 1000 så får du en hoj med brutal kraft och kvalite som kommer på ett hanterbart sätt. OK man kan ju lätt slanga om man vill......så klart. Var beredd på framhjulslyft vid gaspådrag....:yoparty

Körde i fjol CBR 954 och har nu bytt till CBR 1000-07 Repsol. Sitter OK men benvinkeln är tuff. Men va faan man vill ju köra sporthoj. Etapper på 10 mil är inga problem. Stannar man och vilar var 10-mil är det helt OK.
Köp en CBR 1000 så får du en hoj med brutal kraft och kvalite som kommer på ett hanterbart sätt. OK man kan ju lätt slanga om man vill......så klart. Var beredd på framhjulslyft vid gaspådrag....:yoparty

TJENA 193 LÅNG KÖR EN ZX12 FUNKAR HELT KANON FAST JAG HAR LITE PROBLEM MED RYGGEN SÅ MÄRKS DET INTE NÄR JAG KÖR HOJ

Är 176cm kort, men min kawa Zx9r 94-97:an årsmodell, tycker jag är en aning stor.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT