Vad är WT??

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Uttrycket WT dyker upp lite här och där i olika sammanhang.
WT ??
Jag vet inte vad det betyder och kan inte hitta någon förklaring till det heller.
Tutluras lyckades jag hitta vad det betydde, men den här WT grejen finner jag icke.

Jag har två önskemål:

1 Att nån upplyser mig om vad WT är

2 Att Vi här på SH skapar en SH-Lista med alla uttryck som är specifika för det här forumet så man slipper känna sig som en dumskalle.
Ibland är det som att försöka hänga med när min brorson snackar om world of warcraft. Så ett nördlexikon för oss på SH vore perfa :D

Nån som börjar??

WhiteTrash.

Mjukisbyxor med adidasmärke, kamphund, bmw, förort.

Ahaaaa, tack för ett snabbt svar, jävligt logiskt iofs.

Min första tanke var liksom Wing Tsung, men det passade liksom inte in riktigt.

Last edited:
TS = TrådSkaparen, den kommer du se titt som tätt :tungan
Tutlurad = någon som lurar någon annan med hjälp av sin tuta :hihi

Sedan var det en knepig förkortning, dom här på forumet har förklarat den för mig flera gånger men den fastnar aldrig :gnissla Något med att tycka något men inte va så själv eller något sånt. Ahhh PK kan det ha varit :) typ Politisk Korrekt eller något sånt, ser man ibland i OT2-forumet.

Vi har ju alltid Måppefuckon, kort och gott en mopedist. Gärna en finnig 15-åring som tror att hans måppe är en R1:a... :banana

Ahhh PK kan det ha varit :) typ Politisk Korrekt eller något sånt, ser man ibland i OT2-forumet.

PK är det näst värsta man kan vara efter hojtjuv. Jag är PK enligt naKcskåTsmaffIan. :banana:banana

:ligga = hälsningsfras som används för att hälsa nytillkommna cheyor hjärtligt välkommna till SH.

Last edited:
går det att uppdatera wikin här på sporthoj.com? skulle väll vara ett tilfälle att använda dne för sånthär t.ex?

Hihi fan va bra att jag skapade den här tråden, nu e jag nöjd. Ska nog skriva om den i det här fick mig att le idag-tråden.
Att vara PK är bara lite fjantigt eftersom man oftast inte säger som man tycker när man är PK.
Grupptrycksfjams :)

Ligga o borra o allt det där visste jag ju såklart, men har inte fått npgot erbjudande, men det är jag rätt tacksam för eftersom 90% här är killar och jag likaså och inte lagd åt det hållet då rå.

Hihi fan va bra att jag skapade den här tråden, nu e jag nöjd. Ska nog skriva om den i det här fick mig att le idag-tråden.
Att vara PK är bara lite fjantigt eftersom man oftast inte säger som man tycker när man är PK.
Grupptrycksfjams :)

Ligga o borra o allt det där visste jag ju såklart, men har inte fått npgot erbjudande, men det är jag rätt tacksam för eftersom 90% här är killar och jag likaså och inte lagd åt det hållet då rå.
Med lite valfett går allt.

Du är ju nästan lite söt som inte har koll..

Hade du bott i övertorneå hade jag suckat, nu är det nästan lite charmigt. Synd att man varken är chey eller gay.. (Eller sambo). Då hade jag limmat stålet!

Du är ju nästan lite söt som inte har koll..

Hade du bott i övertorneå hade jag suckat, nu är det nästan lite charmigt. Synd att man varken är chey eller gay.. (Eller sambo). Då hade jag limmat stålet!

Bromma ligger ju lite off, nästan att jämnställa med övertorneå.

Det är ju inte försent för dig att bli gay, folk äldre än dig har konverterat, och vem vet, ni kanske gillar det!

Ni har ju glömt ett viktigt uttryck, "ghey". Skall absolut inte förknippas med gay (homosexuell), utan är ett uttryck om att något är fjantigt/fjolligt/ev. onödigt/omanligt.

T ex; Fy fan så ghey din rosa motorcykel är.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show