hållundan skrev:Strålande. Bilda klubb i "Losers Lounge" med BMXjohan, Johan_23, snurragurra och resten av dönickarna!
Nej... Men passa dig nu! Annars kör jag en ip track och skickar dumma program till dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Strålande. Bilda klubb i "Losers Lounge" med BMXjohan, Johan_23, snurragurra och resten av dönickarna!
RF_Racing skrev:Nej... Men passa dig nu! Annars kör jag en ip track och skickar dumma program till dig!
RF_Racing skrev:Jag vet... Fatta vad ni kommer sakna mig när jag inte längre finns bland er på sporthoj... Ni kommer ha en minnesdag till min ära! Det roliga är att ni har fel på det mesta... Ni blir överbevisade av en 89a!![]()
RF_Racing skrev:Då vet jag... Men jag vågar inte säga emot... För du kanske du blir sur...![]()
Trimmad moppe är inte lätt mc...
Mögel skrev:Va det ett hot eller? Akta så du inte blir bannad!!![]()
RF_Racing skrev:Nej... Men passa dig nu! Annars kör jag en ip track och skickar dumma program till dig!
UltraMarine skrev:Stämmer - det räknas som icke typgodkänt fordon dvs ingenting...
Det är inte förändringar från "fabrik" utan från det utförande som är typgodkänt som räknas som trim... :corn
Långa farbron skrev:Berätta hur man gör så jag kan göra det också.
RF_Racing skrev:Du högerklickar på hans avatar sen kollar ipn... Sen så söker du på det på www.eniro.se !
Långa farbron skrev:Ok ge mig ditt så skall jag kolla.
RF_Racing skrev:Högerklicka bara på min avatar.. sen egenskaper! :kocko![]()
Kom an bara.RF_Racing skrev:Nej... Men passa dig nu! Annars kör jag en ip track och skickar dumma program till dig!
Långa farbron skrev:Du har ju fel,din IP står inte där.
hållundan skrev:Kom an bara.
RF_Racing skrev:... no shit?
Uppmanar du mig till att begå brott?
Långa farbron skrev:Jag blir ledsen när du ljuger för mig,varför är du så elak ?
Han bor i Härnösand.Jonathan skrev:Förresten så lever Elvis.
Rosell skrev:Hahhahah....fy fan vilken jävla rolig tråd... den gör ju nästan Gurra Fnurra till en lite fis på SH ju....
RF_Racing kryp tillbaka till grottan![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |