Oddjob
Bannad
HAHAHARF_Racing skrev:Ni vet om att förmågan att kunna vara rolig tyder på hög EQ... Fysikens lagar? Jorden var platt för 1000år sedan... Då var det ett faktum... Men saker förändras!
SÅ DU MENAR ATT FYSIKENS LAGAR KAN BRYTAS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHARF_Racing skrev:Ni vet om att förmågan att kunna vara rolig tyder på hög EQ... Fysikens lagar? Jorden var platt för 1000år sedan... Då var det ett faktum... Men saker förändras!
Oddjob skrev:HAHAHA
Haha sluta jag får inte luftRF_Racing skrev:Ja... Inte alla såklart... Men vem vet vad man säger om gravitation om 1000 år?:kocko
Oddjob skrev:Haha sluta jag får inte luft![]()
![]()
![]()
du kan inte mena allvar
Amen herregud, du är ju helt otrolig.RF_Racing skrev:Jo varför inte? Om 1000år kanske man inte tror på gravitationen lägre...
Oddjob skrev:Amen herregud, du är ju helt otrolig.
Menar du på fullt allvar att gravitation inte existerar.
Han menar nog att fysiken inte är statisk, har man inga spärrar så kan man övertyga sig själv om en massa saker, det svåra är att övertyga dom andra.Oddjob skrev:HAHAHA
gravitationen avtar inte.RF_Racing skrev:NU gör den ju detMen vem vet om 1000år?
Jo det gör den faktiskt, jorden snurrar långsammare för varje år.Oddjob skrev:gravitationen avtar inte.
Sluta du kan inte ge honom rätt.GSXR1100R skrev:Jo det gör den faktiskt, jorden snurrar långsammare för varje år.
Det är inte han som upptäckte det.Oddjob skrev:Sluta du kan inte ge honom rätt.![]()
GSXR1100R skrev:Jo det gör den faktiskt, jorden snurrar långsammare för varje år.
Oddjob skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/Gravitationskonstant
Varför står där att gravitationen är ungefär 6,6742 ± 0,001·10-11
om den avtar och det står inget någonstans om att den avtar.
Nja det är väl en av många teorierOddjob skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/Gravitationskonstant
Varför står där att gravitationskonstanten är ungefär 6,6742 ± 0,001·10-11
om den avtar och det står inget någonstans om att den avtar.
Dom säger att den är konstant (inte avtagande)RF_Racing skrev:Tror du dom vet allt? :kocko![]()
Oddjob skrev:Gravitationen finns i allt utom vatten!
Oddjob skrev:Dom säger att den är konstant (inte avtagande)
precis som MIN FYSIKLÄRARE
men efter allt du har sagt så ska vi strunta i dom och lyssna på dig?![]()
RF_Racing skrev:Visseligen är gravitationen konstant endå...
Du är en imbecill, konstant i matematiska formler JA. Konstant i realiteten, NEJ.
Vafan håller du på med, jag har inte skrivit det där!!!!!!!!!!!RF_Racing skrev:Nej det finns i vatten med då vatten har massa:kocko
GahahahahahaRF_Racing skrev:Nej det finns i vatten med då vatten har massa:kocko
Det är möjligt att jag vet mer inom detta område än dom... Jag har inte sagt att den försvinner!
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |