Oddjob skrev:Vafan håller du på med, jag har inte skrivit det där!!!!!!!!!!!
Jo men du ändrade väl? :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oddjob skrev:Vafan håller du på med, jag har inte skrivit det där!!!!!!!!!!!
VA I HELVETE, DET ÄR EN SAK OM DU ÄR KORKADRF_Racing skrev:Jo men du ändrade väl? :kocko
Thermal skrev:RF_Racing skrev:Visseligen är gravitationen konstant endå...
Du är en imbecill, konstant i matematiska formler JA. Konstant i realiteten, NEJ.
Jo... Gravitation har med massa att göra... Det tillkommer inte eller försvinner nån massa ur universum...
Oddjob skrev:VA I HELVETE, DET ÄR EN SAK OM DU ÄR KORKAD
MEN HÅLL INTE PÅ OCH SNACKA MASSA SKIT OM VAD JAG HAR ELLER INTE HAR SAGT
Va faan snackar du om? Du ändrade väl sen och kom på dig själv? Punkt!
GSXR1100R skrev:Gahahahahaha![]()
![]()
vafan ditt jävla mongo sluta ljuga, blir du sur för att du är den mest korkade människan på jorden nu eller.RF_Racing skrev:Jo... Gravitation har med massa att göra... Det tillkommer inte eller försvinner nån massa ur universum...
Va faan snackar du om? Du ändrade väl sen och kom på dig själv? Punkt!
![]()
Oddjob skrev:vafan ditt jävla mongo sluta ljuga, blir du sur för att du är den mest korkade människan på jorden nu eller.
sluta hitta på din jävla mytoman!
Jag är helt mållös, vafan håller du på med egentligen.RF_Racing skrev:Stå för det du skrev istället! Du ändrade väl då du kom på dig själv att det var helt jävla korkat!:kocko
Oddjob skrev:Jag är helt mållös, vafan håller du på med egentligen.
Ska JAAAG lägga av?!?!RF_Racing skrev:Lägg av nu och håll dig till ämnet! :kocko![]()
Oddjob skrev:Ska JAAAG lägga av?!?!
du kan fan inte hitta på att jag har sagt saker,
ville du bara få fram att du visste att vatten har massa eller,
GRATTIS alla vet det, det är bara du som tror att man är speciellt smart om man vet det.
Jävla miffo, du är fan dum i huvudet.
Vem fan gör bara så, jag kan inte ens komma på något att skriva länge, du är fan helt jävla otrolig.RF_Racing skrev:Va faan snackar du för goja? Det var du som påstog det! Jag rättade DIG! Jag skiter i varför du skrev det... Du kom endå på dig själv sedan och ändrade det så det är lugnt! Skärp till dig nu, stå för att du hade fel och håll dig till ämnet!
Carpe me skrev:RF_Racing
Spelar du bara dum eller är du helt blåst på riktigt?
:kocko
Jag förstår inte hur du kan fortsätta, en normal person hade ursäktat sig och sen gömt sig i skamvrån i några veckor, men du![]()
![]()
RF_Racing skrev:Sluta larva dig.
Oddjob skrev:Vem fan gör bara så, jag kan inte ens komma på något att skriva länge, du är fan helt jävla otrolig.
.....Oddjob skrev:Swedie kommer att bli sur när han ser den här tråden som vi har skrivit,
så jag kommer att ignorera dig nu.
Oddjob skrev:
hållundan skrev:Magi! Pojkar och flickor. Magi!
Strålande. Bilda klubb i "Losers Lounge" med BMXjohan, Johan_23, snurragurra och resten av dönickarna!RF_Racing skrev:Jag vet... Fatta vad ni kommer sakna mig när jag inte längre finns bland er på sporthoj... Ni kommer ha en minnesdag till min ära! Det roliga är att ni har fel på det mesta... Ni blir överbevisade av en 89a!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |