Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
e4jägaren skrev:Hej kom och hjälp mig.com ?
Här är en:spinnanders skrev:Vad kostar en sådan till en R6 00, är den svår att montera själv?
jiGGa skrev:Vilken bra fråga. Tänkte precis leta lite info om det. Fast jag vet vad det är men min fråga är:
Är det nånting att ha som rookie? Känns det skillnad på gata om man kör som en vanlig dödlig människa eller måste man vara en legend?
Kanske hör hemma på bana![]()
Ps. Har aldrig varit med om vobbel
Jaha. Trodde det var mer i själva svängen när man ligger i med knät. Över nån ojämnhet i asfaltenRoLLER skrev:Jag är en legend, men jag rekomenderar att nybörjare oxå använder den. Gjorde en film här bara för Er för att illustrera hur illa det kan gå utan styrdämpare. Men vill ju helst undvika att MC'n fortsätter på följande vis.
Jag är tuff!
RoLLER skrev:Jag är en legend, men jag rekomenderar att nybörjare oxå använder den. Gjorde en film här bara för Er för att illustrera hur illa det kan gå utan styrdämpare. Men vill ju helst undvika att MC'n fortsätter på följande vis.
Jag är tuff!
Neb Jones skrev:Men om man nu kör utan styrdämpare och har bra (!) schysta reflexer, hur gör man för att dämpa styrvobblet?
e4jägaren skrev:Hej kom och hjälp mig.com ?
Emmi skrev:Gasar och lägger vikten framåt.
RoLLER skrev:Om man redan gasar fullt och ligger platt på tanken då?![]()
Nej, nej. Släpper på gasen och lägger vikten framåt över tankenEmmi skrev:Gasar och lägger vikten framåt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |