Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nope........xtreme skrev:Hmmm... den är alltså inte rasistisk egentligen? Är det någon skillnad om den har de två extra sträcken nertill? (den på länken har ju inte de sträcken)
sven666 skrev:altså vem fan ritade den där?
första experimentet med telekinesiskt paint vi ser eller vad ?, artisten kan ju inte hålla en mus stadigt iallfall..![]()
Det tog ca 20 sekunder från att jag öppnade programmet tills att jag sparade den! Jag tror att jag ska skriva ut den och hänga den mellan min Picasso och min Monet... 
xtreme skrev:Hehe.. det är jag som gjort den i paint!Det tog ca 20 sekunder från att jag öppnade programmet tills att jag sparade den! Jag tror att jag ska skriva ut den och hänga den mellan min Picasso och min Monet...
![]()
gladh skrev:Frågan jag ställer mig är varför du undrar om symbolen har nazistisk koppling?
gladh
xtreme skrev:Äldsta grabben hade gjort en sådan i träslöjden (i tenn).... och jag tyckte mig känna igen den! Fattar inte att lärarna tillåter sådant! Dom borde ju ha utbildning i vad man får och inte får.
xtreme skrev:Äldsta grabben hade gjort en sådan i träslöjden (i tenn).... och jag tyckte mig känna igen den! Fattar inte att lärarna tillåter sådant! Dom borde ju ha utbildning i vad man får och inte får.
Henkka skrev:Den är ju inte olaglig, men den utnyttjas av "vit makt" rörelser felaktigt! Smutskastas alltså. Hakkorset var ju solens goda tecken förre 1933 och dyrkades över hela världen tills en sjuk man "lånade" det.
gladh skrev:och spegelvände den.
gladh
Henkka skrev:Detaljer, detaljer...![]()
En sak jag har undrat över, varför blir man kallad rasist för att man gillar sitt lands traditioner och seder och känner en stolthet inför vad Sverige står för (demokrati, frihet mm), men ändå inte tycker något illa om invandrare som "massa" (Individer kan ju alltid vara idioter varifrån de än kommer)??![]()
Exempel taget från mitt dagliga liv...
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!