Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lurch skrev:Vad är detta för pryl och varför låg den i påsen tillsammans med mina originalblinkers?
Lurch skrev:Vad är detta för pryl och varför låg den i påsen tillsammans med mina originalblinkers?
Den skruven är till för att låsa den fjäderspända tryckstången vid montering (ingen justeringsskruv). Annars skulle det vara ganska svårt att få dit den då den är utfjädrad.Lurch skrev:Jahapp! Men det sitter en spårskruv innanför sexkantskruven så den här kanske kan justeras manuellt också?
soppatorsken skrev:Det kan vara så att den du har i hojen är en likadan. De därara ska bytas med jämna mellanrum så om din har gått långt är nog det gjort.
Varför sparar man gamla slitdelar egentligen? Det är ju inte nån som vill ha ett par gamla bromsbelägg eller en slut kamkjedjesträckare.
All_to_slow skrev:Om jag inte minns helt fel så hade väl honda lite problem med kamkedjespännarna på cbr600f :en, Några byttes väl på garanti? Sitter förmodligen en likadan på hojen nu... Den gamla kan du kasta om du inte vill ha den som sovenir...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |