Vad är det sista din tjej/pojkvän säger innan du ger dig ut?

Vad säger din tjej/pojkvän när du ger dig iväg?

• Antal röstningar
    0
Vanligaste kommentaren VAR ju faktiskt.

-Vilka dårar till hojpolare du har...när ska vi ut med dom igen?
Det är så jä---la kul och köra med dig gumman.

Haha... förstår du inte undertonen? Hon ville ju med..?? :)

Härliga kommentarer ni får av era andra halvor.

Mitt ex sa alltid när jag skulle ut och köra enduro förut..

T: Ska du ut och åka nu igen? ( Med lite halvsur ton)
J: Ja, det ska jag, vi blir några stycken och blir borta ett litet tag,kommer bli kul, följ med.
T: Nej,tack, jag klarar mig, ses vi sen då, kör försiktigt.
J: Mm,okej, det gör jag alltid, älskar dig.
T:Mmm...Tycker om dig med.

Varför blir tjejer så såna motståndare till att man åker?
Nu när man är singel så kan man ju åka när man vill och har bara tystnaden efter att man stänger dörren. Funderar på att skaffa en hund. Inget gnäll där inte. Hehe.

Singel for the moment, men i framtiden hör jag ett ord angående hoj "Nej, ta de försiktigt bla bla bla" Åker hon direkt! Bikes before Hoes!

Hur tänkte du nu?
Han är ju karl!
Dom lyssnar på vad vi säger men fattar inte vad vi menar!!

SUCK.. Å inte lär dom väl lära sig det heller...

Thats the the beauty of it all

1. Samma gardiner året runt
2. Bulta fast soffan, bokhyllan + övrigt
3. ta bort taolettsitsen vid behov
4. Se till att tvätta kläderna på jobbet istället

5.
Under den gemensamma resan säger hon jag är sugen på kaffe::
sväng för fan in på närmaste mack å köp en kaffe direkt då har du lyssnat.:banana

I början brydde hon sig inte och sa ha det så kul.

Efter mitt styrslag i 200 sa hon, nu kör du försiktigt.

Nu när jag kör till jobbet varje dag och börjar kl 05.30 så brukar det mest låta.
Kö fö..
puss.
ZzZzZzzzzz

:D

Minns inte, det var länge sedan jag var ute och åkte och någon var vaken eller ens hemma, när jag for. Men poppis är det säkert inte...

Jag är ju då singel och slipper en massa förmaningstal.. Rätt skönt, faktiskt!

Mitt ex sa aldrig något när jag körde iväg, när jag kom hem däremot frågade han oftast hur många av hojkillarna jag legat med. :död

Jo, för det är sjukt smidigt, i vägrenen, iklädd ställ, svettig och äcklig. Alldeles underbart. :rolleyes:

Svartsjukan personifierad.

"Mjau" brukar det låta

Jag dumpa en tjej för hon gilla inte att jag körde. Enkelt och bra.

Jag dumpa en tjej för hon gilla inte att jag körde. Enkelt och bra.

Jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med en kille (igen, den tabben är redan gjord) som inte tycker det är okej att jag kör, så är det bara. Antingen får han köra själv, eller ha ett jävla överseende med att jag har sjukt roligt med 40 andra killar och en och annan tjej.

Jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med en kille (igen, den tabben är redan gjord) som inte tycker det är okej att jag kör, så är det bara. Antingen får han köra själv, eller ha ett jävla överseende med att jag har sjukt roligt med 40 andra killar och en och annan tjej.

Du har så rätt.
Min hon blev sur för att jag precis tagit kortet då. Och för att jag skulle ta en runda med kusinen men hon ville inte åka. Så fick ju överge något och de var inte så svårt ju. Man ska icke ge upp sin hobby för någon.

Du har så rätt.
Min hon blev sur för att jag precis tagit kortet då. Och för att jag skulle ta en runda med kusinen men hon ville inte åka. Så fick ju överge något och de var inte så svårt ju. Man ska icke ge upp sin hobby för någon.

Precis. Det kommer aldrig hända. Jag har två dyra, och delvis tidskrävande hobbys. Men, jag ger inte upp de för någon. Ska de ha mig följer mina hobbys med.

Precis. Det kommer aldrig hända. Jag har två dyra, och delvis tidskrävande hobbys. Men, jag ger inte upp de för någon. Ska de ha mig följer mina hobbys med.

Det är fan rätt; passar det inte kan dom dra åt helvete! Kärlek i all ära men hur kärleksfullt är det att neka partnerns hobby :va

Mitt ex va likadan när jag sa att jag ville ta hojkort och fallskärmscert. Satte sig på tvären direkt. Det blev "fuck you det är mitt liv, hejdå" på ett lite snällare sätt :tungan

Det är fan rätt; passar det inte kan dom dra åt helvete! Kärlek i all ära men hur kärleksfullt är det att neka partnerns hobby :va

Mitt ex va likadan när jag sa att jag ville ta hojkort och fallskärmscert. Satte sig på tvären direkt. Det blev "fuck you det är mitt liv, hejdå" på ett lite snällare sätt :tungan

Lite så är det ju.. En hobby är ju ändå en del av ens liv.. Och visst att alla människor har brister, men tolererar man inte den andres hobby så kan det faktiskt vara. Är det en hobby man är tillräckligt hängiven av, så är det faktiskt en livsstil.

Mitt alternativ finns inte, jag får alltid "-Ha så kul!"

Fredrik:tummenupp

Lite så är det ju.. En hobby är ju ändå en del av ens liv.. Och visst att alla människor har brister, men tolererar man inte den andres hobby så kan det faktiskt vara. Är det en hobby man är tillräckligt hängiven av, så är det faktiskt en livsstil.

Absolut, speciellt som du säger när man är väldigt hängiven till sin hobby. Det finns ju dem som har 300 hobbies och aldrig tid för något annat, men då handlar det bara om prioriteringar. Klart man ska prioritera sin partner, men inte sluta leva sitt liv bara för det.

Att människor inte fattar detta själva gör mig förbannad...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman