Vad är det här för typ av handslag?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
titta extra noga; mannen med hatten är colombias president alvaro uribe som skakar hand med en okänd människa och denna människa i sin tur sträcker ut sitt pekfinger så den går i linje med presidentens handled. jaa, ni vet ju hur ni själva skakar hand och hur det ser. inte sådär iallafall.

nu undrar jag:

är det ett hemligt tecken av något slag, fångat av kameran? ingår de i samma hemliga organisation?

eller är det på väg att övergå tex till handgemäng; fingret är i den positionen för att få ett bra grepp om presidentens tumme och vrida av den? tittar man på presidentens ansiktsuttryck, ser man att den verkar vara på väg att skrika till av smärta eller pga något annat obehag?

är den okände personens hand ev. skadat av tex ett trauma han kanske upplevde som liten som gjort pekfingret stelt? vad för trauma kan det ha varit?

var är presidentens 'secret service' om det nu är så, att bilden är tagen just innan det övergår till handgemäng eller ännu allvarligare; en lönnmördare som tagit ett dödligt grepp?

bör jag kontakta colombias ambassad och dela med mig av mina misstankar?

det här kan vara allvarligt, så inga skojsiga inlägg tack.

Bifogat

• 1646634314.jpg
    1646634314.jpg
    40.2 KB · Visningar: 143
  • 2.jpg
    2.jpg
    31.9 KB · Visningar: 92
Förmodligen har mannen som skakar hand med alvaro uribe gjort någonting med sin hand. Inget speciellt..

Killen har en så kallad "handskakare" i handen och sträcker på fingret för att få full kontakt med presidentens hand. Notera att presidenten ser lite chockad ut.

420.jpg

varför tror du det?

vad kan han ha gjort med sin hand?

var det medvetet?

Vad han kan ha gjort kan jag nog spekulera i ett bra tag.. Steloperation av fingret? Nedsatt rörelseförmåga? finns ju hur mycket som helst.

Eller så är han helt enkelt född med ett dåligt finger?

men en sak jag tänkt på... Är mannen med fingret ifråga med i Gunvald Gunners? :notme

Vaddå skadat handen?
Detta är ju det internationella handslager med smekande pekfinger, betydelsen är egentligen: -Fan va sugen jag är på dig....LIGGA?
Som synes är ju den utsatta inte intresserad då dennes min säger: - :zpy!

Min reflektion är att en vill utöka samarbetet med sexuella inlägg.
Den andre vill det inte.

:Bugar

Det är ganska självklart vad som hänt.
uribe tackar honom för hans insats att jaga Pablo´s gamla flodhästar.

http://www.colombiareports.com/colo...s-hippo-gunned-down-like-his-former-boss.html

Och det var under denna process som han skadade handen.
Du kan se honom i mittenraden tredje från vänster på foto i ovanstående länk

jag tror att lösningen kan vara såsom du säger:

• escobar är farlig--->död <=> flodhäst farlig--->död

• tredje från vänster i mittenraden ser ut som att han skulle kunna vara handägaren.

•president uribe bär hatt, liknande de som jagade flodhästen--->supporter av antiflodhästpluton.

bra jobbat. fortsätt nysta i det, tror jag snart har ett samtal på g till colombias ambassad.

Vaddå skadat handen?
Detta är ju det internationella handslager med smekande pekfinger, betydelsen är egentligen: -Fan va sugen jag är på dig....LIGGA?
Som synes är ju den utsatta inte intresserad då dennes min säger: - :zpy!

Min reflektion är att en vill utöka samarbetet med sexuella inlägg.
Den andre vill det inte.

:Bugar

mjaa, jag tror inlägget innan ditt, ligger närmare sanningen. känn efter, så märker du det.

Last edited:

• tredje från vänster i mittenraden ser ut som att han skulle kunna vara handägaren.

•president uribe bär hatt, liknande de som jagade flodhästen--->supporter av antiflodhästpluton.

bra jobbat. fortsätt nysta i det, tror jag snart har ett samtal på g till colombias ambassad.

mjaa, jag tror inlägget innan ditt, ligger närmare sanningen. känn efter, så märker du det.

vilket också gör att man kan börja undra vad pablo egentligen hade för planer med sina flodhästar?
var det mer än bara något att fylla hans Zoo med?

skulle han använda dem som vattengående smuggelåsnor?
Gömde han ädelstenar i dem?

och framförallt så bevisar detta att Uribe vet mer än vad han vill visa, han hängde med Ochoa Vasquez familjen.
Som i sin tur var med och startade en framgångsrik Import/Export rörelse under slutet av 80 talet och början av 90.

Mysteriet tätnar, vad vet egentligen flodhästarna, och varför rymde dom?

Istället för att krama handflatan, har de ju bara händerna raka pekandes mot handleden så att säga.

Han sträcker väl sig efter en tjuga som ligger under skjortarmen, som tack för senast.

Nä, nått bra svar kan jag inte ge, mer än att kameran kanske har fångat momentet INNAN en vanlig handskakning. Alltså som att säga att du kan flyga, när nån tagit bild på när du hoppar och är i luften :)

Mysteriet tätnar...

kan vara årets scoop om vi löser detta mysterium.

jag säger - let's go for it! tänk om man kunde få ett land på fall :D

Istället för att krama handflatan, har de ju bara händerna raka pekandes mot handleden så att säga.

Han sträcker väl sig efter en tjuga som ligger under skjortarmen, som tack för senast.

Nä, nått bra svar kan jag inte ge, mer än att kameran kanske har fångat momentet INNAN en vanlig handskakning. Alltså som att säga att du kan flyga, när nån tagit bild på när du hoppar och är i luften :)

mjaa, fast pekfingret är aldrig i den positionen INNAN handskakningen genomförs...ej heller efteråt.

Last edited:
Oavsett vad detta handskak betyder är det mycket möjligt att jag provar detta handskak på nästa människa jag måste handskaka. Det måste ju skapa mer förvirring än ett lealöst tjejhandskak nästan.

Oavsett vad detta handskak betyder är det mycket möjligt att jag provar detta handskak på nästa människa jag måste handskaka. Det måste ju skapa mer förvirring än ett lealöst tjejhandskak nästan.

do it.

berätta sedan hur det gick. prova på olika typer av människor så vi kan få lite matnyttig statistik.

Kan det inte vara så att personen i fråga presidenten hälsar på sträcker fram "fel" hand, varav ett konstigt grepp uppstår när dessa två händer möts i en handskakning...

Det måste ju skapa mer förvirring än ett lealöst tjejhandskak nästan.

Där sa du nått jag har irriterat mig MÅNGA gånger! Tjejer som sträcker fram något som skulle kunna liknas vid att hålla i en död tupp och sträcka fram dess hals som bara hänger o dinglar. Om jag nånsin skulle ha anställningsintervju hade jag slängt ut alla som inte skakar hand normalt!

kan vara årets scoop om vi löser detta mysterium.

jag säger - let's go for it! tänk om man kunde få ett land på fall :D

hmm,,,
Vad får jag om jag åker ner och undersöker?

.

Bara för att denna hälsning ser cool ut so kan inte ni i Gudruns Gommskott bara baita den rakt av.

Då kommer det galna colombianer och bökar upp rökan på er.

Bara för att denna hälsning ser cool ut so kan inte ni i Gudruns Gommskott bara baita den rakt av.

Då kommer det galna colombianer och bökar upp rökan på er.

Eller som Pablo sa,,,
Plata o Plomo?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back