GSXR1100R
The older i get the faster i was
Moahahahaha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moahahahaha
Problemen måste ligga i Danmark
[YOUTUBE-ID]s-mOy8VUEBk[/YOUTUBE-ID]
![]()
Å fy satan så tråkigt med bromsen.
Föresten, har inte vi träffats några gånger? Du är väl medlem på diverse hifi-forum?![]()
Jodå Morello det var väl du som t ex brände upp min Krell Kav 400IX eller hur?
Har tåligare grejor nu förtiden!
Mvh
Kenth
Nu ringde engelska apriliahandlaren, mina delar är i Sverige, men de har skickats till fel mottagare. Nu måste den mottagaren packa om och skicka delarna till mig..
Hur stor chans tror ni att det är att mina vevlagerskålar, ventiltätningar och packningar är i det skick de bör vara när de kommer fram?
En tanke som slog mig i allt det här om att det är dåligt med leveranser från Itago osv osv... På firman jag jobba på tidigare (inte mc dock...) så skickades det inte en enda pryl förrän FÖRRA fakturan var betald av mottagaren...
Kan det vara så enkelt/illa att vissa ÅF har lite taskig ekonomi såhär i "dåliga tider" att de inte gjort rätt för sig och därmed inte får ett skvatt...?
För där jag handlar delar mestadels(i Sverige) är det sällan ett problem att få fram delar. Det gör ju att man börjar fundera lite...
Kanske kör Itago samma stuk som jag gjorde; Betala eller var utan..
En tanke som slog mig i allt det här om att det är dåligt med leveranser från Itago osv osv... På firman jag jobba på tidigare (inte mc dock...) så skickades det inte en enda pryl förrän FÖRRA fakturan var betald av mottagaren...
Kan det vara så enkelt/illa att vissa ÅF har lite taskig ekonomi såhär i "dåliga tider" att de inte gjort rätt för sig och därmed inte får ett skvatt...?
För där jag handlar delar mestadels(i Sverige) är det sällan ett problem att få fram delar. Det gör ju att man börjar fundera lite...
Kanske kör Itago samma stuk som jag gjorde; Betala eller var utan..
Inget försvar på något vis gentemot dom men faktum kvarstår att min handlare har heller inga problem med att få fram delar från Itago. Kanske köper vi från samma ställe......
/J
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten